//
you're reading...
AFDSSAD, Müzik (Flüt hariç)

İlk haberim sen ol istedim Mariah Carey(?)


Ne yalan söyliyim, ben böyle olsun istemedim be. İstedim ki şuraya bir başlık atayım dönen bir daha dönsün, bakan bir daha baksın…fakat ve lakin attığım ilk spot Mariah Carey oldu ey okur, 3 tane şarkısını say desen sayamam, peki bu yaptığım terbiyesizlik nedir, neden Carey ablayı 90-60-90 diye mi ön plana çıkardım? Haşa ve asla, gelin Carey’nin yaptıklarını gün yüzüne çıkarayım da sebebi öğrenin;

Ay yüzlü, salkım gözlü, yanlardan hafif basık ablamız ‘Touch My Body’ adlı şarkısı ile bir kez daha 1 nomeroya yerleşmiş, pek şahane, ammavelakin işin pisliği şurda yatıyor; bu son terbiyesizliği ile listelerde 1 numaraya yerleşen 18. şarkısını patlatan Carey, Kral Elvis’in 17 şarkılık rekorunu kırmış ve akabinde The Beatles’ın 20 şarkılık rekorunu ha egale etmiş ha edecekmiş sayın yolcu. Rock N Roll’un tahtını sallayan, eski rekorları hallaç pamuğu gibi atan, pop abla biz rakçıları dırstırmaktadır. Uyuyor musun Mick Jager, nooldu sana Bono, aramaz oldun Bon Jovi, yahu biriniz de çıkıp noluyor diyerek Rock müziğin tacını geri almayacak mı yavrum? Gidişat hiç iyi değil gördüğünüz üzere, yapılanlara kimse dur demediği gibi bir de ablamızın sesi modern müzikte 7, klasik musıkî eserlerinde 5 oktav gücündeymiş, sizi bir okusa bütün nazarlarınız gidermiş efendim.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

