//
you're reading...
Uncategorized

Ben bu yazıyı yazamıycam sanırım


Çok istedim, bugün kafamda hep yazı yazmak vardı. Durdum ara ara blogu açtım, geleni gideni kontrol ettim, durdum baktım, döndüm attım, olmadı, olduramadım. Reklamlarla alakalı bir şey yazacaktım esasında, baktım kafamı o yönde toplayamıyorum, teheey, söylemezsem nerden bilecekler ki dedim, yazmadım. Şey yapıcam ben de, kısacak yazıp bir kaç güzel link paylaşıp hem sizin gönlünüzü hoş tutup, hem de güncellememiş olmanın verdiği vicdani azaptan sıyrılıp süper boş günümü yaşamaya devam edeceğimdir. Misal buraya tıkla, çok güzel bir takım deviant sayfaları koleksiyonuna eriş. Sonra nah şuraya tıkla burda da fena şeyler yok, çizim falan. Bir de bu var, bu güzel bir tasarım. Şey kaldı bi de, şey, süper yaratıcı fotolar. İyi iyi, hadi yine yaptım size bir kıyak, yüce rabbim ben süper sorumlu, acayip yardımcı, süper kübik bir insanım, kıssadan hisseye vardım 2 dakikada. FİN

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Yanıt Bırakın

