//
you're reading...
Uncategorized

Acayip acayip işler


Bu aralar sıkça, hoş&acayip haberlere denk geliyorum sağda solda(sağ gazete, solda internet falan olsun bari). Misal Türkiye’nin senelerdir tartış tartış bitmeyen, hiç bir siyasi büyüğümüz(?)ün çözemediği fiş toplama, vergi kaçırma olayıyla ilgili çok nefis bir çözüm okudum, durun anlatacam. Malumunuz bizim ülkede bizzat benim de dahil olduğum insanlarımız fiş almaz pek, öyle anca büyük mağazadan alacaksın bir şeyler onlar zaten kendiliğinden verecekte öyle. Çin ise ne yapmış, yıllar önce Metin Akpınar & Zeki Alasya’lı önce fiş sonra alışveriş fikrini uygulanabilir kılmış; fişleri kazı kazan haline getirmiş. Çok basit ve zekice bir uygulama, ucunda para çıkma ihtimali olan bir fişi herkes çatır çatır alır vallahi, billahi. Al sana süper vergi denetimi yöntemi, al sana akılcı çözüm. Sonra şey var efendim, eski Fenerbahçe’li oyuncu Can Bartu bir FB-GS derbisinde 28 sayı atmış. Evet bildiğiniz basketbolda gitmiş 28 sayı atmış, sonra koştur koştur akşam ki FB-GS futbol derbisine yetişmiş ve bir de orda gol atmış, ahahhaa yok artık diyorum, hazza gel, efora gel, olur mu lan öyle şey… Elbet Burger King’e gitmişsinizdir bir ara, belki mütemadiyen, gitmişken “sarımsaklı mayonez de alabilir miyim lütfeğğn” demişsinizdir, heh işte her yediğinizde damağınızda kalan, kızartmalı yiyeceklere damgasını vuran sarımsaklı mayonezi sadece Burger’da yeme üzüntüsü bitiyor, bu coşku Tat’ın çıkardığı sarımsaklı mayonez ile evlerimize kadar geliyor, çoktandır gelmiş, ben anca bulabildim geçenlerde evet, deneyin. Şey güzel oldu yemekten açılmışken konu(konuyu açan benim topu size niye atıyorsam), Uludağ limonata çıkarmış hazır, 1 litrelik şişede, hazır bir limonata için oldukça başarılı, deneyin yaz günü, serin serin. Son olarak Masstival kadrosunu açıklamış bir miktar, bir miktar diyorum zira yeni isimler ekleyeceklerini iddia ediyorlar, bana biraz vasat geldi, Efes One Love’da, Masstival’de kadroları itibariyle yazı ateşliyecek bir line-up yakalayamadı ne yazık ki, Whitesnake ve Def Leppard’a kesinlikle saygıda kusur etmemekle birlikte, aradığım yaz coşkusunu bulamıyorum, edemeyrum. Bay bay!

Reklamlar

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: