//
you're reading...
AFDSSAD

Finallerin vazgeçilmez tadı

Mayıs-Haziran aylarının üniversiteler arası hükümdarı finaller bitti bitiyor, gitti gidiyor,giren girdi kalan sağlar bizimdir diyerek ilerliyoruz yüzbinlerce öğrenci. Feryat figan, “böyle not mu olur lan 500 sayfa!?”, “kopyala-yapıştır ödevlerin ustasıyım”, “ilk vize notları var mıymış yea? ben yok biliyodum!” nidaları arasında bir programın daha sonuna geldik efendim. Yani gelicez evet, gelicez gelmesine de, tüm dünya ulusları terbiyesizliği, umarsamazlığı bir kez daha ele aldı dolu dizgin, medeniyiz, insanız diye geçinen Avrupa halkları gencecik yetimin notlarıyla oynamak, eğitimini yakmak tehlikesine aldırmadan bir araya geldiler… Ne mi yaptılar? Daha ne yapacağınız eşşeoğlusu final haftamın ortasına Euro 2008’i koydunuz çat diye! Hadi buyur otur ders çalış, çalış ki geçesin, lan acıcık futbol sevgisi olan adamlar bile izleyecek Portekiz maçını, halbüsü adamın ertesi gün sınavı var, reva mı bu yaptığınız. Ha ben gidipte cumartesi günü ders çalışan bir insan mıyım, değilim hele akşam olmuş 21.45, teheey. Ama herkes ben mi, telefonlar yağıyor bana, feryat figan, şu duyarlı halimle üzülüyorum ister istemez. Ya, ya…

Tartışma

One thought on “Finallerin vazgeçilmez tadı

  1. böle olmaz… hep iç güveysi modundasın..kendine bi hostingçi bul ucuz yahnili etten.. artık kendi ayaklarının üstünde durmalısın…

    http://www.eglendirmedairesi.com istiyoruz

    Posted by Artificial | 06/06/2008, 6:24 pm

Bir Yanıt Bırakın

