//
you're reading...
AFDSSAD

Bu sıcakların bir anlamı olmalı!?

Haziran’ın yüzde 50’sini devirdiğimiz şu gün itibariyle kaçınılmazı yaşamaya başladık sayın seyirciler. Artık sağdan sola dönerken, komik bulduğumuz bir şeye gülmeden önce, kahvaltıdan sonra, yatmadan önce, sabah kalkar kalkmaz iki kere düşünmenin, terlemeye karşı koymaya çalışmanın çaresizliğinin vakti geldi. Ulan bu ne?! Cuma günü bilim için moda sahili tarafına indim, sırf halkın nabzını tutayım, karpuz kabuğunun denize düşüp düşmediğini kontrol edeyim diye, bir baktım o ne! Yaprak kıpırdamıyor, evet bildiğin kıpırdamıyor, dondurma almışım saat desen 22.30, sanırsın dondurmayı ben yalamıyorum arkadaş, dilimi uzatana kadar bukalemun saldırısına uğramış gibi yamçırıverdi en pahalısından 2 top dondurmam. Ama ben inatla bu “deprem sıcakları”na kendimi kaptırmamaya, bu kadar kısa sürede yenilmemeye gayret ediyorum, çünkü bir o kadar eminim ki bunun temmuz’u, ağustos’u var, giydiğimiz donun bile fazla geleceği, eşek osurtan sıcakları şeklinde tabir ettiğim, haberlerden “yaşlılar ve çocuklar dikkat” şeklinde anons edilecek günler var önümüzde. Güzel günler göreceğiz, güneşli günler… Çirkin kolsuz tshirtlü ve ter kokan toplu taşıma dolu günlere hoşgeldiniz.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Yanıt Bırakın

