//
you're reading...
AFDSSAD

Bugün kalktım…


Bugün kalktım, televizyonu açıp 90’lara önem verdim, 90’ları 90’lar yapan parçaları peşi sıra dinledim…Bugün kalktım, patatesi kabuğuyla yemeğe karar verdim, maksat vitamini kabuğundadır…Bugün kalktım, sağıma James Bond’u, soluma Kraliçe Elizabeth’i oturttum, şimdi gidin 5 çayında gelin diyerek kapıya kadar eşlik ettim…Bugün kalktım, kapalı alanlarda kürdan kullanma yasağını onaylayan taslağı hazırladım…Bugün kalktım, bir başkadır akdeniz akşamları diyerek kafa salladım…Bugün kalktım, facebook’umu açtım, bir booka benzetemedim kapattım…Bugün kalktım, Türkiye’de Ciguli ve Bayhan gerçeği adlı kitabımın ilk satırlarını yazdım, metaforları sıkça kullandım…Bugün kalktım, güne zinde başladım, halterimi kaldırdım, ipimi atladım, yılanı deliğinden çıkardım…Bugün kalktım, abaküsümle tüm tek basamaklıları topladım, hiçbirini çıkarmadım, ayrı gayrı koymadım…Bugün kalktım, saçlarımı uzattım, gidip rasta yaptırdım, bitlenip kestirdim, garanti kartımla ödeyip bonus oldum, onu da yanlardan aldırdım bir garip oldum…Bugün kalktım, Fatih Terim’i cepten aradım, pıh pıhh diye nefes verdim, tek kelime etmeden kapadım, maksat nefesimi ensesinde hissetsin…Bugün kalktım 2150 ytl’lik kazı kazan oynadım, ben kazıdım, amca kazandı…Bugün kalktım saçmaladım, üstüne 5 kuruş para almadım, alamadım…

Tartışma

One thought on “Bugün kalktım…

  1. Bugün kalktım, elimdeki tüm dergiler okunmuş olduğu için tuvalette dergi okuyamadım. Melankoli doldu yüreğim, üzüldüm 🙂

    Posted by Deli Profesör | 22/06/2008, 8:00 pm

Bir Cevap Yazın

