//
you're reading...
Uncategorized

Bana bir çift kaşarlı beyin lütfen

Geçen gece fark ettim ki son birkaç yılda yediğim kaşar peynirlerin yarısından fazlası, baya fazlası hem de, gece 3’ten sonra mideme girmiş. Niyesi de şudur ki her ne zaman midem kazınsa, ki öyle bir sinyal aldımmıydı bağlasalar duramam, odunla kafama vursalar uyuyamam, işte o vakit buzdolabından 2-3 parça kaşar peynirini mideme tıkıp zıbarıyorum. Öyle bir üşeniyorum ki hemen yan tarafta duran ekmeğin arasına bile giremiyor o kaşarlar. Hayatımın yine son bilmem kaç senesinde izlediğim haberlerin yarısı yemek yeme esnasında oluyor, açıyorum NTV’yi, tabağı lavoya koymamla kapıyorum. Fakat  bugün kapamadan önce haberlerde bir konu dinledim ki yine ağzım bir karış açık kaldı. Susuz kalıcaz! Yandık bittik diyoruz, İstanbul’un barajları alarm veriyor, halk isyan ediyor diyoruz, millet televizyonlarda hesap soruyor “neden zamanında önlem almadınız?” diye, biz de o gazla kızıyoruz yetkililere haliyle di mi? Buraya kadar herşey normal, fakat şu noktaya dikkat çekiyorum geçen sene Haziran ayında harcanan su miktarı 2 milyon m³ (metreküp) iken, bu sene aynı dönemde 2 milyon 600 bin m³ harcayan İstanbul’umun canım halkını duyarlılıklarından ve götlerini onar dakika daha fazla yıkamalarından dolayı ayakta alkışlıyorum. Torunlarınızı tükürerek yıkayacaksınız, şaka değil. Artık ülkece iyi çığırımızdan çıktık zaten, insanların para ve sağlıktan başka derdi kalmamış. Evet para ve sağlık diyorum, sağlık kısmı aman hastalanmiyim, aman bana ve sevdiklerime bir şey olmasın tribi olay evet sadece bu kadar. Yoksa aman bana bir şey olmasın, çevremdekilere de olmasın isteği, sadece bir istek olmaktan öteye de gram geçmiyor. O gerizekalı otobüs, tır, kamyon ne olursa araçlara bakıyorum trafikte, sana yeminle benim evin bacasından daha fazla duman çıkartıyor. Ha sorarsan bu ülkede her sene araçlara egzoz muayenesi yapılıyor. Be hayvan kişisi, adamın aracından Çin’deki tekstil fabrikası gibi duman çıkıyor, bu araç trafiğe nasıl çıkıyor? Bu gazlar nereye gidiyor, o arabanın arkasından çıktığı yerden dönüp dolaşıp gireceği yer senin arkan değil mi? Bu kadar mı değersiz herşey, bu kadar mı göz yumuluyor. Felsefemiz bu(genelliyorum ulan var mı?) “aman bana bir şey olmasın”, tabi bu esnada ben de hiçbir çaba göstermiyim olur mu. Dua ediyorum ya yetmez mi ehe? Bize nolacak ki lan cidden, küresel ısınmayı eve klima takarak çözmeyi(!?) başarıyoruz. Buzullar eriyip su basınca da çıkarız Karadeniz yaylarına oooh püfür püfür yelleniriz, ayağımızı da arada suya sokarız ter basınca, al sana mangallık ortam.

Tartışma

2 thoughts on “Bana bir çift kaşarlı beyin lütfen

  1. “Benden sonrası tufan” diyen moronlar reenkarnasyonla dünyaya bi daha geldiklerinde, susuzluktan ölüp, bi daha, bi daha, bi daha geldiklerinde, her seferinde kendilerine küfür edecekler. Yani kendi dünyalarına kendilerinin ettiğini bilmeyecekler tam olarak ama hissiyatları onlara bişeyleri hatırlatacak.

    Posted by Deli Profesör | 10/07/2008, 7:41 pm
  2. evet bir oyunun aynı yerinde sürekli ölmek, bir türlü öbür levela geçememek gibi birşey olacak durumlarımız gelecekte, “lan ananı yine öldük, yok mu ulan bunun hilesi!?”.yok.

    Posted by aente | 11/07/2008, 12:22 pm

Bir Cevap Yazın

