//
you're reading...
AFDSSAD

Ben bugün bukalemundan daha dönek bir insanım misal

Evet aynen öyleyim bukalemundan daha kamufle, kertenden daha kele bir bireyim. Doğal seleksiyon olsun, çevre koşulları olsun, toptan bakarsak evrim olsun beni bu yöne itti. Biz bunun tıptaki adını : “Çalışan insanın iş yerinde açtığı sayfaları ve msn’i şartlar gerektirdiğinde 1 saniye içerisinde yok edebilmesi” şeklinde de adlandırıyoruz. Fekat bu durum sadece cümlede anlatılandan daha fazlasıdır. Efendim olayın bekgıraunduna baktığınızda iş yerinde ki durumunuz, zamana karşı bir yarışın yanı sıra, yakın masalarda ikamet eden bölüm şefidir, müdürüdür, kaptan pilota yakalanmadan sayfalar arasında hızlıca geçiş yapmayı gerektirir. İş bu ki, bir kişi işe alınmadan önce “ben word, excel bıdı bıdı” biliyorum şeklinde CV’sinde belirttiği özelliklerde aslen şu gizli metin vardır; gerektiğinde en boş anımda bile o karmaşık tabloların arkasına saklanabilirim, ayrıca “alt+tab’ın hastası, kaytarmanın ustasıyım”. Hele ki oturduğunuz masa arkadan duvar, yandan da bomboş bir arazi(?)ye bakıyorsa teheey ki teheeey. An oluyor ki HAAUHHEUAHU şeklinde bir gülüşü en sessiz ve en derinden kendi içinizde patlayarak yaşıyorsunuz, çünkü nedir, iş yerinde öyle tek başınıza kahkayı koyvermezsiniz. Diyelim ki koydunuz, 3 mili saniyelik tepkime süresine sahip ofis çalışanları tüm öğretim hayatınız boyunca karşlaştığınız ve en nihayet sonunda kurtulduğunuzu sandığınız o nefis klişeyi yapıştırıverirler…”Nooldu? neye güldün?”, esasında bu soru okunduğu gibi yazılmaz, meali; “KOMİK BİR ŞEY VARSA ANLATTA BİZ DE GÜLELİM!”dir. Bu sebepten iş yerinde reflekslere bir olimpiyat oyunları atleti kadar hakim olmanız iş kariyeriniz de pek bir önemlidir efendim. Tüm bu sebeplerden her ne zaman ki “auıhıuhauohao” şeklinde gülerken bir müşteriniz, bir diğer çalışan olsun yanınıza geldi işte o an ŞAKKADANAK içinde bulunduğunuz halet-i ruhiyenizi değiştirmeli, sanki az önce izlediğiniz videodur, okuduğunuz yazıdır hiç varolmamışçasına hayatınıza devam edebilmelisiniz. Zira az önce msnde “naber laaan ….” şeklinde el ense çektiğiniz arkadaşınızın penceresinden dönüp içeriye giren kişiye hoşgeldiniz …rraaam şeklinde bir geçiş gezegenimiz üzerinde ne yazık ki kabul edilebilinemezdir. Tüm bunları alta alta topladığımda da şu sonuca ulaşıyorum; yemişim yazısını, işini, acıktım be!

Reklamlar

Tartışma

3 thoughts on “Ben bugün bukalemundan daha dönek bir insanım misal

  1. Hiç çekinmedim bugüne kadar. Hep açıktı. Kösele suratlı mıyım ne?

    Posted by Taylan | 20/08/2008, 11:34 am
  2. görmeden yorum yaparsam haksızlık olmaz mı ahha;)

    Posted by aente | 20/08/2008, 6:16 pm
  3. Hiç kösele ayakkabın yok mu 😛

    Posted by Taylan | 21/08/2008, 7:59 am

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: