//
you're reading...
AFDSSAD

Başlık falan yok, başlık dediğin kafaya giyilir

Merhabalar efendim, oo buyursunlar efendim, hoşgeldiniz beyefendi, nasılsınız hanımefendi…Ne zamandır güncellemediğim bir blogum olduğunu fark ettim ansızın sayın okurlar, esasında bunu bu hafta 3. kez fark ediyorum ve hepsi de ansızın gerçekleşti. Sabahın bu sessiz, bir başıma Home Alone 5’i çektiğim saatlerinde kendimi affetirmek adına bir best of best çalışmasına girdim. Dedim ki ortama öyle bir bilgi, böyle bir irfan, öyle bir veri salayım ki uzun sessizliğim affoluna. Uzuun zaman evvel develer tellak, pireler berber iken düşünmüştüm ki, net üzerinde en çok güldüğüm videoların bir derlemesini yapayım. Zira istemiyorum ki, “kardeş biz eğlendirme dairesi diye geldik ama bi mok göremedik” densin, arkamdan bir takım laga lugalar dönmesin.  Efendim hayırlısı ile aşağıda sizlere aklıma gelen bir best of derlemesi yapıcam Ajda Pekkan gibi, Michael Jackson gibi.

http://www.youtube.com/watch?v=1AgCxsDYz40  – Cüneyt Arkın karton kılıç koleksiyonu
http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo  – Ken lee…abi yorum yok..ahahahaha
http://www.youtube.com/watch?v=b_NQCTbvRnM – afro ninja, afro ve ninja artık sen düşün yani..
http://www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo  – tunak tunak tu tunak tunak tuu ta ta ta
http://www.youtube.com/watch?v=fHMxZPkiJjw  – best way to get out of the class
http://www.youtube.com/watch?v=qNuRQmvykwk – yasaklı xbox reklamı
http://www.youtube.com/watch?v=5blbv4WFriM – Darth Vader being a smart ass
http://www.youtube.com/watch?v=WzMuax75s3M – Ikea’nın yasaklı reklamı
http://www.youtube.com/watch?v=zzSVRWt3FDw – Hint şarkısı mükemmel çeviri ile
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go Achmed the dead terrorist, yazmasam duramazdım

bunları oldugu gibi ktunnel’e yapıştırırsınız diye bu şekilde verdim. Ayrıca ktunnelle falan uğraşmadan direk olark youtube a nasıl gireceğinizi de daha önce bu sayfalarda yazdım efendim, bilmiyorsanız tez okuyun, sağlıcakla kalın, canınızı sıkmayın, sıcak sıcak ramazan pidesi yiyin.

Reklamlar

Tartışma

2 thoughts on “Başlık falan yok, başlık dediğin kafaya giyilir

  1. Achmed’i ilk izlediğimde karnım ağrıyana kadar gülmüştüm. Şimdi karikatürünü görünce karnım ağrımadan güldüm.

    Youtube işini dediğin ayarlarla yapmıştım. Çatara patara youtube’a giriyor ama nedense bazı videoları yüklemiyor. Dönüm duruyo video ortasındaki hergele… I keeel you..

    Posted by buzcevheri | 04/09/2008, 6:47 pm
  2. yutup sorunu bir dahaki mahkeme kararına kadar sanırım yok oldu. Yani alıcılarınızın ayarlarıyla hiç oynamadan girebiliyorsunuz.

    Diğer yandan ikea ve xbox reklamını 15 veya 20. kez izledim çok güzeller.

    Achmed’i izlememiştim ama bir karı koca tiplemesi vardı jeff Dunham’ın o süperdi mesela 🙂

    Posted by Serkan | 07/09/2008, 7:49 pm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: