//
you're reading...
Müzik (Flüt hariç)

Çünkü böyle bir takım bir sürü şey falan evet

Of yani tam olarak öyle değil de bir miktar tamamı yandan bakınca falan anca. Ya evet o zaman saçmalama hakkımı çabuk tükkettim ilk satırlardan sanırsam. Hızlı toplarım, arşa değer başım. Of nabersiniz napıyorsunuz falan mesela? Ben uzun zamandır blogumu boşluyorum, iş-ev üçgeninde günün 17 saatini bilgisayar başında geçirirken blog yazmaya zaman bulamıyor olmam da bir miktar ilgenç. Bir de şey durumu var mesela evde tatlı yokken tatlı krizine giriyorum ben hep ve bu yazı bittikten sonra da giriceğimi hissediyorum, evde nutella da yok. 2 gün evde değildik diye meyvalar falan de pert olmuş ve siz benden bu şartlar altında verimli bir yazı bekliyorsunuz. Yanlış. Yalnız uzun zamandır size burda şunu kesin dinleyin bak şeklinde müzik dikte etmiyordum. Başınızı bu kadar boş bırakmanın bir hata olduğuna karar verdim, şimdi yapacağım ataklar ile farkı kapayacağımdır. Bir kere Ambulette – Fall benim şu hafta ömrümü yiyen şarkı olmuştur, cuma günü, yok lan cumartesi günü işe gidiyorum, akşamüstü trene binip İstanbul’a gideceğim için mp3 playerı falan almıştım yanıma eve tekrardan uğramiyim diye, neyse, karıştırıyorum klasik bir olayım var,  bilmediğim şarkıları ismine göre yargılama özelliği, onu kullandım yani bir bakıma beyinden manuel shuffle açtım. Bakıyorum grubun adı bir orjinal, şarkının ismine bakıyorum tam böyle orta karar sertlikte bir şey sezdim nedense, bastım play tuşuna. Bastım, bastım ve hala durmadan basıyorum, ne şarkıymış arkadaş, bayıldım. Ayrıca Wanted‘ı izledik geçen arkadaşlarla, abi o nedir ya ahahha ya spoiler vericem ama kusura bakmayın, YAHU KURŞUNUN YÖNÜNÜ DEĞİŞTİRİP, 5X OPTİK ZOOM yapmaktan başka bir özelliği olmayan, emirleri M.Ö’den kalan bir dokuma tezgahından alan bir süper güç tarikati mi olur ya! Kimse de demiyor ki, ulan bu kadar kıçı sıkıp kurşunu bükene kadar, bir bomba sallayıversek olcak bitcek bu işler diye. Yani öyle arkadaş grubunda full ekşına, bir de Angelina Jolie vücuduna ihtiyacınız olduğu bir anda çıkarıp izleyin, sonra da derinlere kaldırın filmi. Neyse onu bunu geç de, kış geliyor lan yine…Bir acayip o da, kapıdan kovuyorsun, bacadan… Tşörtle dolaşılan akşamların hastasıyız ya. Çamur falan bayacak yine. Ben bu sene çok az karpuz yedim bak esas bunu biliyorum, ya tatlı karpuz oranı giderek düşüyor mu ne, eskiden poposuna çapçapladığım karpuzu evde kesince bal damlarlardı, bu sene beni iki kere misafirin önünde madara etti, işte o an listemden çıkardım, bu yaz sana bu masada daha fazla yer yok dedim kendisine. Şey güzel bir de şarkı olarak The Gutter Twins – All Misery Flower, esasında parça eskidi bile belki de çoktan bulmuş, duymuşsunuzdur. Esasında verdiğim her şarkı sonradan bir yerlerde çıkıyormuş öyle tepkiler alıyorum sağdan soldan, şu koka kolanın Alphabeat – Fascination’ı falan televizyonlarda gördüğümde falan ohehey ben bunla bütün yaz neşe modumu 10/10 tuttum zaten siz geç kaldınız demiştim. Radio Eksen’in Top 40 1 numarası The Last Shadow Puppets – Standing Next To Me’yi aylar önce deli gibi dinleyip eskitmiştik kuzenle. Bir de The Fratellis’i önerecektim size baktım onlarında bir parçası radyoya düşmüş. O zaman şey yapayım The Pigeon Detectives grubunu, efendime söyliyim The Devoted Few’in Sleep Less parçasını(özellikle sana sesleniyorum Radio Eksen tam senlik bir parça aşörle hadi listemden), The Ordinary Boys’un şarkıları olabilir, Hard-Fi var bir de sağlam gruptur. İşte bunlar ilerde meşhur olmadan kapın kendinize bir yer. Ha bi de Ours – Fallen Souls başarılı cidden. Bir de ramazan pidesini hiç sıcak sıcak yiyemiyorum lan işten gelene kadar bitiyor, soğuyor falan fırk… Hadi ben gelirim yine, kalın sağlıcakla.

Tartışma

One thought on “Çünkü böyle bir takım bir sürü şey falan evet

  1. Pek guzel olmus, ramazan pidesi ve tulum peyniri gibi:)

    Posted by Desertwind (Nalan) | 17/09/2008, 2:48 pm

Bir Yanıt Bırakın

