//
you're reading...
AFDSSAD

Oh My God This is..AVVSOMME!


Not: mmkay drugs are bad!! kullandığım linklere hotlink kullanmiyim diye sapık bir resim yerleştiren gavur eşrafının yaptığı salaklık yüzünden linki kaldırdım, görüp mağdur olan varsa pardön diyorum. eşşeoğlusu ağdapsız herifçioğlu diyorum burdan kendisine.

Sevgili okur,

Siz bu satırları okurken ben çok uzaklarda… Evet ehem neyse şakacıyım biraz.  Bugün yazımda bir takım aklı mıncıklanmış insanlar göreceksiniz efendim, azzzz sonraa vereceğim linkleri. Yani artık dünyevi her türlü dürtüden sıyrılmış, kabuğu kırmış, yapacak işi kalmamış insanlar olduklarını düşünüyorum(bir bakıma da kıskanıp çemkirmiyor değilim, tralallallaaa…). Hani bazen bunu yapan insan olamaz deriz ya bu adamlar gerçekten uzaylılar tarafından dürtüklenmiş olsa gerek, ne denge bırakmışlar, ne akıl bırakmışlar ortamda.
Hep birlikte izliyoruz…(neyi?!)

Aha deli manyak —> Bi bahiim

Yalnız hadi bu öyle böyle borsa indi kalktı, iş bulamadım, hatun kapının önüne koydu, gelen vurdu giden gömdü derken belki böyle bir yola sapmış, bir kişidir yani olur öyle aradan çıkar böyle delimsiler.

PEKİ SİZ NAPIYORSUNUZ BE ADAMLAR?! —> Pardon siz ahuauha? Ya bırak..

Fekat lakin kuzum niçün ama niçün? Ay deliriciğim! —> Paraya para demiyor

Neyse siz siz olun aklınıza mukayet olun gençler ve kendini genç hissedenler! Si yu leytır, eligeytır.

Tartışma

2 thoughts on “Oh My God This is..AVVSOMME!

  1. Bu insanların kafalarıyla ilgili uygulayacağım çok şukela eylemler var ama, kendi blogumdaki ahlaksız düşünceleri buraya taşımak istemiyorum, yoksa sen de Allah ne verdiyse saydırmayı bilirsin kalay bazında 😀 Hop diye yumurtaların üstüne atlayacan, adam kalpten gider herhalde 😀

    Posted by deliprofesor | 22/10/2008, 4:05 pm
  2. Alayı tırlatmış….

    Posted by buzcevheri | 22/10/2008, 4:15 pm

Bir Cevap Yazın

