//
you're reading...
Uncategorized

Şu elimde görmüş olduğunuz…


Melebayın!

Nasılsınız efendim, iyisiniz iyi, yiyip içip büyümüşsünüz siz de boş durmamışsınız belli…Madem o kadar iyisiniz bir de şu elimde tutmuş olduğum siteleri görün daha da iyi olun. Şimdi yazıma esasında işlevli olup olmadığı bir türlü anlaşılamayan cihazlar misali bulduğum bir sitenin adresini vererek başlıyorum, usernamecheck.com, efendim kendisi internet alemindeki popüler olan onlarca komün sitesinin (wordpress’tir, yahoo’dur, last fm’dir vs vs.) kullanıcı adlarını tarıyor ve arattığınız ismi bu sitelerde daha önceden alınıp alınmadığını gösteriyor. Tam bir dolma sarma makinesi misali acaba kullanışlı bir şey mi değil mi diye bocalayarak bu cümlemi bitiriyorum. Bir diğer site ise en azından bir işe yarayabileceğini düşündüğüm bir kaynak, free info society, bu adreste Calculus’den, İtalyanca dil öğretimine, Nükleer fizik teorilerine, Linux’den, savaş tarihi kitaplarına kadar toplam 720 e-book bulunuyor. Farkındaysınız öyle ağır konular yazdım ki işinize yaramasa bile “aman hanım sus sus..” diyerek uzaklaşır, “ne bunnear yeaaa” diye burun kıvıramazsınız.. Vereceğim son adres ise yazı fontlarını değiştirmek için çok leziz bir kaynak olan dafont, photoshop kullananlar genelde böyle şeyleri bilir ama daha ara ya da amatör kullanıcalar için güzel bir kaynak olabilir gibi geliyor bana yoksa şüphem mi var? Yazıdan tıkladığınız kısımda sitede Top 100’e girmiş fontları görür artık gerisini de kendiniz getirirsiniz diyorum. Valla bugünlük benden bu kadar, bişey lazım olursa cepten ararsınız zaten…

Tartışma

One thought on “Şu elimde görmüş olduğunuz…

  1. Ulee üçünü de biliyorum ben. Expansion link yaz bana. =P

    Posted by buzcevheri | 18/11/2008, 5:22 pm

Bir Yanıt Bırakın

