//
you're reading...
Uncategorized

Bu akşam burada bulunan tüm aziz dostlarım…

Merhaba diyerek bir giriş yapmayalı epey vakit oldu, o zaman merhaba gençler, kendini geç hisseden orta yaşlılar ve tüm yaşsızlar.  Konu başlığında seslendiğim aziz dostlarım, sevgili vatandaşlar, niye böyle yazdım tepeye diyecek olursanız, sebebini hemen takip eden satırlarda izah edeyim, hay hay. Efendim çok zaman oldu ki nice insanlar sayfama mouselarından gelen ince bir klik sesi ile yönlendiler, nice zaman oldu ki beni bir yerlerden duyup geldiler. İşte o geldikleri yerler de çoğu zaman benim gibi eli klavye tutan başka leziz insanlardır(tatlarına baktım ordan biliyorum…) Daha da açacak olursak, bugüne kadar kendi sayfalarında bana yer verip, sağdan solda çeşitli sıfatlar altından sayfama link veren pek cengaver baylar ve bayanlara içten bir teşekkür sunmak adına bu yazıyı yazdım, hatta kullandığım üslubun da bu denli ölçülü ve olgun oluşu da “lan bu adam da ne efendi adammış” imajını sizin gözünüzde oluşturmak adına yapılmış akıl dolu bir hamledir, böyle de kaypak ve içten pazarlıklıyımdır ya yaa… 

buzcevheri
secretsarewritteninthesky
nalangoksu
deliprofesor
kulturportakalı
pijamalıblog
zihincell
kedikuyrugu
taylanov
cevvalportakal

ve diğer aklıma gelmeyen sayfalarından beni eşe dosta “bu çocuceğiz de iyidir” tadında link veren herkese ve hatta google’da eşekli film ararken buralara savrulanlara kadar tüm okuyanlarıma selam ederim. Bayram üstü bir de tebrik mesajı tadı yakaladım ki pırıl oldum pırıl, üç kere keselensen bu kadar olamazsın. Hadi kalın sağlıcakla bayanlar, baylar.

Tartışma

4 thoughts on “Bu akşam burada bulunan tüm aziz dostlarım…

  1. Aleyküm selam =)

    Posted by buzcevheri | 09/12/2008, 9:17 pm
  2. selamlar efeniim 🙂

    Posted by secretsarewritteninthesky | 10/12/2008, 4:15 pm
  3. bi yokliyim dedim uzun bi aradan sonra, bi de baktım beni zikretmişin bi satırında.. 4 tane ‘bi’ kullandım farkındaysan.. bunun bi anlamı var mı diye sorgulayabilirsin..ama yok.. bildiğin bi..

    efendi olduğunu gördük. peki beyefendi olduğunu da görebilecekmiyiz? yada bize nasıl göstereceksin? yada göstermek istermiydin yada istemezsen niye istemessin yada beyfendilik racona ters mi yada beni biri durdursuuunn….

    Posted by arti | 20/12/2008, 2:23 pm
  4. Çok karmaşık duygular için soktun beni hocam. Neredeyse 1 aydır blogosferin daha alt tabakasında, yerküreye yakın yaşıyordum. Bari ping ming fing ataydın görürdüm. Neyse efendim, hani bazı büyüklerimiz yanlarındaki zibidi tipliler rahatsız olmasın diye “Siz rahat edin ben modern bi adamım, üslup kastırmayın” derler ya, bana kalaylasan da olur 😀

    Posted by deliprofesor | 22/12/2008, 3:10 pm

Bir Cevap Yazın

