//
you're reading...
Uncategorized

Errörüm olur musun?

Hoşgeldiniz!
Tahminen 3 dakika olan, yaşıyınca 30 dakika süren cinsinden bir İsmail YK şarkısına maruz kalmamın ardından sizlere bu yazıyı yazıyorum.  Haliyle içinde buldunduğum psikojinin naifliğini anlarsınız diye umuyorum, sürekli olarak dönen sözler hemen hemen şu şekildeydi;

“..perdeleri indir kapıları “örttür?” ateşimi dindir dindir
söndür söndür söndür, lambaları söndür ateşimi söndür söndür” vb.

Yemek yediğim yerde 3 dakika boyunca tam tam dansı misali anlamsız bir ritm ile üstü kapalı(?) bir şekilde, karşısındaki insanı kendisiyle sevişmeye teşvik eden bir ismail yk’dan bahsediyorum ki hazmı hiç kolay değil tahmin edersiniz, yemek boğazımdan geçmedi canını aldımının.

Bu şarkı da bugün önce gözlerime ve beynime inanmamı zorlaştıran bir olayın hemen üstüne gelmişti ki şimdi o olaydan da bahsedeyim,  madem buralara kadar gelmişsiniz.

Yaşar Alptekin denen yeni dini bütün, eski seksi(!) manken, genç kızların korkulu rüyası, 80’lerin taytlı kabarık saçlı kızlarını ince ince kesen adamı.  Hidayete Eren Adam Yaşar Alptekin, Namazla Yeniden Doğdum adlı kitabı ve tvlerde verdiği doğru yolu bulma mesajları ile ara ara gündemcikler oluşturmuştu.
Yine bu konuşmalarından biri ile ilgili detaylara şurdan bakabilirsiniz diyeceğim ama daha önemlisi şu haberde üstündeki tshirt’e bakın rica ediyorum, tıklat.

“Read Quran Charge Your Iman”

Oh yes! derken beyninizde elektrikler çaktıran bu genç işi tasarımlı tshirtlerin kaynağına da bir arkadaşım sayesinde ulaşmayı başardım.  Vietnam savaşı sonrası çiçek çocukların 60’lardan günümüze kadar dalga dalga yaydığı “Make Love, Not War” sloganın “Make Çay. Not War” şeklindeki coverından mı bahsetsem KISA KOLLU BAYAN T-SHIRT’lerinden mi bahsetsem(hani örtünmek temel zorunlulukardan biri ise kısa kollu tşört ile bu kızlar ne yapıyor ki?) bilemedim, bilemiycem.
Söz konusu tshirt/tşört neyse artık, kaynağı olan site ve Türkiye’deki satış ayağına bakabileceğiniz linki de yazının sonuna iliştiriyorum(artık almak istersiniz belki özenip bilemem..) Daha da önemlisi genç dini bütün(biz yarım yamalağız biraz ama kurtarma sınavıyla geçeriz diye umuyorum)yeni nesli,  düz kareli gömlekler, sıradan babasının kopyası gibi ölü renklerdeki giyim tarzından ziyade, belki sokakta gördüğü akranlarının tarzına kendi yollarından sapmadan sokabilecek tasarımlar ile yeni bir dalga bu. Arasıra hepimizin şahit olduğu punk-türban, converseli,zincirli asi türban gibi insanı düşündürükçe salak eden tarzlara girmeye çalışarak ilginç bir açılım yapan yeni nesil, ailesi dinci/kapalı/tutucu artık ne derseniz gencolara yeni bir pazar hadi bakalım.

Turkish islamic genç style buradan.
İnternasyonal dini içerikli giyim şuradan.

Bir de bana bir iş yaptırdıktan sonra dönüp bir teşekkür bile etmeyen insanlar emin olsunlar onlara içimden küfrediyorum; şair burada Türk insanının öküzlüğünden dem vuruyor.

Hadi iyi akşamlar.

Tartışma

3 thoughts on “Errörüm olur musun?

  1. bu adam pek hoş 🙂 geçen de ‘Namaz keeps together’ diye bir tişört giymişti.
    bi ara lambada yazımda kendisinden bahsetmiştim. http://www.sakinkafa.com/lambadayi-ozluyorum-yassak-kardesim-ozleme/

    adam hacdan geldikten sonra kadınlar adamın kolunu öpüyor üç defa. adamlar sakalına sürüyor ellerini. nedir bu anlamış değilim?
    bir amaç var mı, yoksa gördüğümüz gibi gülüp geçelim mi…

    Posted by mor paspas | 23/12/2008, 6:11 pm
  2. bu yaşar alp tekin

    Posted by bensu | 10/09/2009, 7:04 pm

Bir Yanıt Bırakın

