//
you're reading...
AFDSSAD

Yeni Yılda Birleşin!

Hey! Kırmızı donların raflara çıkmasıyla birlikte bu sene de yılbaşı denen şeyin kutlanacağını anladım. Ardından borsa ile ilgili haberleri izledim, Yapay çam üretici firmalarının hisselerindeki ani sıçrayışları gördüm iyice emin oldum. Kaçarı yok, öbür yıla illa giricez. Yeni yıla girmenin en güzel yanı kapıda durup, “damsız almıyoruz” diyen kimsenin olmaması sanırım. Yılın en büyük eğlencesine alınmayıp eski yılda tek başınıza oturup kalmak cidden üzer adamı, mala bağlarsınız alimallah. 

Tabi yeni yıla girmek çok da kolay değil bazıları için. Bir kere yeni yıldan beklentisi olmak diye bir kavram ve bu kavramın çevresinde toplanan bilyorlarca insan.

-MELEBA, ben Sanem, yeni yılda sağlık, mutluluk, tüm dünya için barış umuyorum…

Lan izansız, tüm Dünya’da barış ne be! Bak, yıla bak yıla, ne yazıyor orda 2009, yani ikibin küsür yılda hala oturtamadığımız bişeyi sen 12 aydan, 12 ay ki bunlardan kafadan 1 ayı götü devirip yatmaya yönelik, 1 tanesi aç karna sinir yapıyor diye zaten verim alamıyoruz kimseden, kaldı 10 ay, e bunun pazar günleri zaten toptan tatil, ordan da en az 1 ay gider kaldı 9 ay. Ah be yavrum, ne güzeldin sen ağzını açmadan önce, ne pırıldın sen kameraya gülümserken, ne güzeldi üstün başın. Yapma bunu Sanem, bunca zaman yapamadığımız bir şeyin sorumluluğunu 1 tanecik cücük kadar yılın üstüne atma be yavrum. Vallahi kendini üzersin o hıyara yine bişey olmaz, bir bakarsın 2010 geldi abi bana müsade der çeker gider, yapma kurbanın olayım Sanem, ah ne güzeldi hafif dalgalı saçların Sanem…
 
Bir de yeni yılda birleşmesini istediğim bazı insanlar belirledim, hepsini sağda sıraya sokacağın cinsten;

-Bütün yarım akıllıları ve akli dengesizleri bir arada topladık, ne emredersiniz komtanım? 
+ Sabun.. 
-Emredersiniz komtanım!

Bu çerçevede, İZCAK yani, İnsanlığa Zarar Canlıları Ayrıştırma Komitesi olarak bir araya toplanıp teşhir edilecek grupların bir listesini de oluşturmuş bulunuyoruz. Birleşecekler listesi ve duyuruları şu şekilde oluştu;

  • Adidas giyen solcular birleşin!
  • Soğansız olsun diyen müşterinin yemeğine soğan koyan ahçılar birleşin!
  • Kaldırımdan yürüyenlerin üstüne arabasıyla su sıçratıp arkasına bakmadan kaçanlar birleşin!
  • İsmail YK, Cankan, Boys Anılar hayranları birleşin!
  • Hiç kopya vermemeyi marifet sayan öğrenciler birleşin!
  • Bir aralar favori grubu The Rasmus olmuş  rockçı, alternatif, punk, metalciyim diyen sivilceliler birleşin!
  • Evlilik programlarına oğullarını yollayan anneler birleşin!
  • Televizyonların başında 11’de küçük hissediyorum diyenler birleşin!
  • Tüm gün çevresindeki kızları kesen, ağır müslüman abiler birleşin!
  • Kot ceket devrinin kapandığını anlamayanlar birleşin!
  • Herkesin izlediği şeyleri yüzde yüz ön yargıyla izlemeyenler birleşin!
  • Posta okuyup kendini gündemi takip eden adam ilan edenler birleşin!
  • Her diziye bir hastalık, bir silahlı yaralama ve bir eski sevgili gerginliği koyan senaristler birleşin!
  • Yeşil ışığın yanmasından 1 sn öncesinden kornaya basmaya başlayanlar birleşin!
  • İsmin son hecesiyle kafiyeli küfürler yapıp buna hala gülenler birleşin!

 

Siz birleşin ben geliyorum.

Tartışma

6 thoughts on “Yeni Yılda Birleşin!

  1. Orda arkada bi kalas mi var.Hani hazir birlesmislerken tek elden cikarayim diye dusundugun:)

    Posted by Desertwind (Nalan) | 27/12/2008, 2:15 pm
  2. meşe&gürgen kırması özel el imalatı, bol kıymıklı hemi de..

    Posted by aente | 27/12/2008, 8:41 pm
  3. =)

    Okuduğum en iyi yılbaşı öncesi yazısıydı. (bu nasıl bir yorumsa anladın sen)

    Posted by buzcevheri | 27/12/2008, 8:55 pm
  4. çok veri tenk yu, aldım ben mesajı ^_^

    Posted by aente | 27/12/2008, 10:34 pm
  5. Vallaha benim de öyleydi. Bunun üstüne oturup da yılbaşı yazısı yazmak aganın pokunun üstüne pok yapmak olur 😀

    Posted by Deli Profesör | 28/12/2008, 2:04 pm
  6. Voltranın başı kim peki?

    Posted by nautilus | 10/01/2009, 11:21 am

Bir Cevap Yazın

