//
you're reading...
Sinema

Kompozisyon yazmaya da başlayamazdım bir türlü

drevnie_pc_04-791011Lise de ya da orta okulda Türkçe sınavlarında bazen 40 puanlık kısmı böyle kompozisyon falan yaparlardı ki ben acayip sevinirdim zira bir şey bilmeden puan alabildiğim yegane yer idi. Lakin aynı şu an da olduğu gibi başlığı ne yapayım lan ıh mıh derken verilen zamanın yarısını yediğimi bilirim. Sonra kalemin kadranını 250’ye vurdurur beynimi kusardım kağıda. Bir kere olsun, “kalemleri bırakıyoruz” uyarısı ile kalemi bırakacak kadar hazır olabilmiş değildim. Ya “hocam ismimi yazmayı unutmuşum ehe mehe” ya da “yanlış yazmışım onu düzeltiyorum, valla?” diyerek ve hocanın kağıtları öbür sıralardan toplamaya başlamasını umarak yıllarımı geçirdim azizim.

O yüzden hele ki hastalıktan yeni çıktığım, beynimin 3 te 1’inin burnumdan akıp gittiği şu günlerde oturup da yazıya başlık arayacak değilim.  Sanıyorum  “anlaamazdıın anlaamaazdııın” şarkısına iş yerimde 559’uncu kez maruz kalışım da ateşimin çıkması ve durmadan akan burnumu silmek uğruna yurdum ormanlarını kurutacak kadar kağıt mamül kullanmama sebebiyet veren bir başka etken. Renkli baskı, 1. kalite hamur selpakla burnunu silen adam, işte o benim.

Son dönemde gördüğüm şudur ki facebook’da bir yutub, bir metacafe, bir akıllı tv oldu çıktı. Birkaç haftadır video paylaşımı coştu site de, her gün en az  7-8 tane video share edilmeye başlandı. Yutubu aramaz oldum, insanların yattı mı kalktı mı, öldü mü kaldı mı, koştu mu coştu mularından sonra artık ne izlediğini de bilir oldum, bir big brother oldum, yaktın beni facebook kazan gibi oldum.

Bir de utangaç balıklar için buzlu cam yapılabilir pekala.

Doymadım yazmaya arkadaş, doymadım elbet ve yine yeni yeniden belerdim karşınızda müşteri yolu gözleyen kapalı çarşı esnafı gibi, pide salonu şef garsonu gibi… Dünyadaki teröriklerin 3’te 2’sini tek başına yere seren Rambo bile doymamış, kamayı çıkarmış koşmuş, suyun içinden van gölü canavarı gibi,  crocodylus niloticus gibi(halk arasında nil timsahı diye de bilinir!) çıkmış, erzak dağıtır gibi kurşun dağıtmış doymamış. Başarıdan başarıya koşmuş 10’u bir yerde 9 fiyatına gelen anarşiklerin beline beline vurup kahraman olmamış doymamış da ben nasıl doyayım ey halk söyleyin bana! Rambo 4 kez farklı yerlerde binbir aksiyona girmiş, gözünü budaktan sakınmamış yiğit bir abimizdir.  Colt’un tetiğine basmak için, bir pimi daha çekmek için arzu ile şevk ile yanan şu bedeni görün derim; Rambo V Vay anasını ya, vay babam vay ya, Rocky oldu, kelebek gibi uçtu, çeçe sinee gibi soktu doymadı, Rambo 1-2-3-4 oldu,  ormanları dar etti, yıktı geçti doymadı, ülkesinde omuzlara alındı doymadı da ben nasıl doyayım sizlere mukaddes halkım, onu geçtim siz bana nasıl doyacaksınz, şaşar kalırım… 

Bir de şu nefis çalışmaya göz atın der, zırt diye bitiririm yazıyı, zırt.

Bunny Suicide 

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

