//
you're reading...
AFDSSAD

Anekto’d’oh!

___fBir nevi anılar ve fikir dalgalanması, brainstorming serisidir bu yazı,
Sene 2006,
Meriç Erkan karete yapar gibi dans edebilen, peluşa taş çıkaracak saçlara sahip bireymiş, yoktan durdan anlamazmış, ne dönemdi ama…

Lale bitkisinin bir şarkıda ilk defa bu kadar ön plana çıktığını gördük;
yakın zamanda bir şarkıya konu olmuştur;

“Pump it! laaaleee, pump it! laaleee…”

Pratik çözüm önerileri;

Pattis, böğrek vb. şeyleri kızartırken genelde tavadan etrafa yağ sıçrar, çözüm basit;
Siz de sıçrayın! Hep daha yükseğe…
 

Bir de böyle bir olay var tilt oluyorum, neymiş?

Cimri şirket çalışanları, sorunlu garsonlar, dövülesi fast foodcular;

Misal bunlardan Burger King & Mcdonalds’da çalışanları bazen vurmak istiyorum, koca koca menü alıyorum 1 yazıyla bir adet peçete veriyor. yavrum, oğlum ben burda 10 ytl ödemişim, cash, öyle genişim yani. E sen tutmuş bir peçete veriyorsun sonra ben sana somurtuyorum. Hatta mayonez istemezsen koymayan çalışanlara bayılıyorum, “Yaa mayonez sivilce yapıyo hem :DDD!” falan diycekler neredeyse. Hatırlarsanız bunların patronları bir ara işi ohalığa vurmuş, verilen ekstra ketçaptan falan para almaya çalışmışlardı, dövdüm. 

Star Wars’da ki bazı süper güçleri hayatıma adapte etmek istiyorum, arzuluyum, hevesliyim, planlarım var, lakin şöyle;

mind trick (laftan anlamayanlar için)

push (yolda çemçük aazlı gibi yürüyenler için)

pull(uzaktan kumanda için)

lightning(telefon şarj tutmuyo..)

Bir de Star Wars demişken, Türk Jedi düşündüm bir an, diyalog budur;

-maybe force be with you, dimi ama?
-tabi abicim ne var yani bir deneyelim bakalım..

Bir de hiç unutmam(yalan lan, unutuyorum arada) bir zaman rüyamda şunu gördümdü, bir yerde yürürken bir tvnin önünden geçiyordum ve polisler mahsun kırmızıgül’ü apar topar ekip otosuna bindiriyordu, olay şuymuş; ünlü sanatçı hipnotize edilmiş ve bilinç dışı olarak adam öldürmüş, kendisini hipnotize eden kadına saydırıyordu. Bunun dışında rüyanın devamında recep tayyeep benimle aynı masada oturmuş, beraberce börek falan yiyoruz, güleç güleç muhabbet ediyoruz, sevmişim kendisini falan, he bide tam uyanmadan önce Oscar törenlerinde meshur bayanların taş gibi olanlarından biri bana fena asılmıştı, ama yüzü bulanık isim veremiyorum… Tamam elf’tir, uzay aracıdır, oscardır, erke dönergecidir bunlar kabul edilebilir, mantıklı şeylerde, mahsun, recep falan nedir, imkansız, fantastik dünya dediysek o kadar da değil hani..

Amma yoğunmuş la beynim, kustum bloga, öptüm sizi.. hepinizi değil .__.

Tartışma

2 thoughts on “Anekto’d’oh!

  1. fotoğrafa bayıldım 🙂 hatta geberdim gülmekten. hahaha ne tacizkâr bi harekettir o!

    Posted by otomatikportakal | 03/03/2009, 1:47 pm
  2. Jedi güçleri yanına bazen ben de çok kalabalık mekanlarda bunalınca area effectli vampiric touch veya frost nova yapıp kaçarak uzaklaşasım geliyor. Cooldown bitince tekrar tekrar basıcan gözüne.

    Posted by Loreathan | 30/03/2009, 6:31 am

Bir Cevap Yazın

