//
you're reading...
Uncategorized

Add new post dediler, emredersiniz dedim.

Sayfayı açtım bakıyorum, “Add New Post” yazıyor, emir kipi sandım, bu sebepten yeni bir yazı yazmaya karar verdim yoksa çok bir niyetim yoktu sıcağın alnımı karışladığı bu nadide günlerde enerji sarfiyatımı minimum düzeyde tuttugumdan yazı yazmayı bile zul gördüm, görürüm.

Sıcakların insanların vampir gibi davranıp karanlık çökünce hareketlenmesine sebebiyet verdiği şu günlerde ben de evde az enerji ile çok eğlence noktasının vardığı yer olan film izle, müzik dinle, gerekirse yemek ye üçgeninde yaşıyorum. Klima kumandasının elimin altıncı parmağı gibi şekillenmesi ise gözüme batmıyor bile. Bardağa koyduğum suyun ağzıma varana kadar ısınmasından korkarak yaşıyorum, sıcak olan yemeklere, en güzel kebaplara, dağlar gibi hamburgerlere bile zor katlanıp meyva tanrılarına şeftalileri, karpuzları bir bir kurban ediyorum. Ve öğlen saatlerinde bana iş getiren herkese “ÖLECEKSİNnn” diye içimden tıslıyorum. Sıcağı düşünmemek için kendimi müzikle hipnotize etme yolunu seçiyorum, empiüş playerı kulağıma takıp en güzelinden, insanı hayata bağlayan şarkılar açarak “ehe hehe ne güzel lan her yer kuşlara bak şerrolar nasılda uçuyor,  çocuğa bak lan ibiş gibi nasılda sevimli, ohohoy karpuza bak lan sudan ucuz hemen alayımmış..”, şeklinde beynimi bir kandırmacanın içine sokarak a noktasından b noktasına hareket ediyorum.

Bu kendimi kandırmaca seanslarında müzikal açıdan desteğini benden esirgemeyen Röyksopp’a ayrıca teşekkür ederim. Junior isimli son albümleri ile grup bence şu ana kadar ki en güzel, en kral, en fevkaladeşinas işlerini çıkarmış. Ya da ben ‘You Don’t Have A Clue’ parçalarını kulağım sürmenaj oluncaya kadar dinlediğimden gerçekleri ayırt edemiyorum. Ama evet az önce ismini yazdığım parçaları mükemmel olmuş, dinlemeyenlere 3 vakte kadar edinin diyorum. Bu aralar kulağıma takılan döne döne tekrar tekrar dinlediğim tavsiye edebileceğim parçaları da aşağıya iliştirmeyi bir borç bilirim;

– Röyksopp – You Don’t Have A Clue
– Aaron – Lilli ve ayrıca  Le Tunnel D’or
– The Dykeenies – Waiting For The Go
– Younger Brother – Crumblenaut
– Mando Diao – Gloria
– Veto – Built To Fail
– Racoon – Love You More

Şimdilik bunlarla bir başlayın sonra üstünü tamamlarız.  Ağustos ayının ortalarına kadar pazar günleri de çalışıp hafta içi izin yapması gereken bir bünyeden daha da fazla iyilik beklemeyin derim. Oldukça sıkı bağlanmış bir iple Ağustos’un 20+ sını bekleyip, tatil hayalleri kurup duyduğu her su sesini, “NÖlüyor lan deniz mi geldi?!” şeklinde yorumlayan bendeniz, hem patronuna isyan etmek istemekte hem de kriz ortamında işsiz kalmanın kıça dayanan korkusu ile içinde koşan atları dizginlemektedir. Bu durumda havuz kaç saatte dolar ? Ühühühüm havuz demeyin lan.

www.amazing-planet.com şu siteye tıklayın fotoğraflara bakın sonra da 3 kez kendinize, “biz bu dünyanın içine sıçtık” diyin efendim, iyi geceler.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

