//
you're reading...
AFDSSAD, Müzik (Flüt hariç)

Müzik! Daha fazla müzik!

Har har har, içim dışım, ağzım yüzüm müzik! Her yerim mp3, her yerim albüm, her yerim ses, her yerim nota. Üstüm başım sesli harflerle doldu. Duramıyorum anlıyor musunuz duramıyorum, ardı ardına, durmadan yeni müzikleri bilgisayarıma indiregandi. Her sabah evden çıkmadan mp3 playerımdaki yeni klasörünü 3 er 7 şer yeniliyorum. Her geçen gün kulağıma yeni komşular geliyor. Oo siz de mi burdaydınız, haydi yahu pauselamaya mı geldik diyerek başlıyorlar tıngırdamaya.

Emin olun yeni müzikler deryasındaki yolculuğumun nereye gittiği konusunda en ufak bir fikrim yok. Farkında olduğum şey ise ne kadar hızlı olursam olayım orda bir yelerde insanlar süper müzikler yapmaya devam ediyorlar ve hepsine yetişmem mümkün değil. Fekat, lakin, İSTİYORUM LÖYN! Daha bugün iş yerinden birisinden 60gb mp3 arşivi aldım “ehe ehe kesin burdan da yeni bir şeyler çıkar” diye ellerimi ovuşturarak.  Sanki sayısı onbinler ile ölçülmeye başlanan mp3 arşivimde herşey tükenmiş de ben yeni bir derya buldum diye seviniyorum. Yok öyle bir şey, indirdiğim albümlere, tekil şarkılara yetişemiyorum bile. Kabaca bir hesapla birkaç bin şarkı geriden geliyorum. Download klasörüme yanaşan tüm parçalar hızlıca winamp’e boşaltılıyor. İyi parçalar elemelerden geçerek hemen tekrar dinlenmek üzere ikinci sınava kadar bir köşeye alınıyor. İkinci testten de geçenler ertesi gün rıhtımda bekleyen ipod’a binip benimle işe kadar geliyorlar. Afyonun patlatılmasında ki katkılarından dolayı kendilerine teşekkür edildikten sonra en kısa zamanda yeniden dinlenmek üzere dolaba kaldırılıyorlar.

Duramıyorum, a ha bak şu an mp3list durdu mesela durun bir saniye yeni gelenlerden 3-5 bir şey atayım listeye 1 sn…  (Evet cidden durdum ve yeniledim listeyi, ehem geldim) Hiç tv izlemiyor olmam, hemen hemen hiç radyo dinlemiyor olmam da bir şeyi değiştirmiyor. En kötü, çok çaresiz kalırsam, 1-2 ayda bir mtv, billboard, radioeksen listelerini talan edip ismi güzel gelen(evet ciddiyim bugüne kadar bilmediğim gruplar hakkında hangisini çeksem lan şeklinde tereddütte kaldığım zaman hep ismini beğendiğimi çekmişimdir.) parçaları listelemeye başlıyorum. Hele ki geçen gün 6 sene önce tanıştığım güzel arkadaş, çiçeğim arım balım peteğim (ahıauha) SoulSeek’i tekrardan hatırlamam la iyice durdurulamaz bir canavara dönüştüm. Kendileri müzik arama programlarında bir efsanedir. Asla bulamayacağınızı düşündüğünüz bir şarkıyı, hayatınız boyunca ismini duymadığınız yüzlerce grubu burda bulabilirsiniz. Programı kullanan kişilerin paylaşıma açtıkları dosyalar arasında gezinip ismi güzel gelen gruplar arasından istediklerinizi indirebilirsiniz vs. Ne Limewire, ne dağ bayır. Yüce Rabbim senelerdir unuttuğum bu güzel programı istemeden kırdıysam beni affetmesini sağla, searchümü canlandır, downloadlarımı coştur, arşivimi doldur… Türkiye’nin tek düzgün forumu paticik’in müzik sayfalarında doyumsuzca fink atışlarım da cabası, last.fm, gnoosic yardım almadığım yer kalmıyor. Hep daha fazlasını iste sloganının bokunu çıkardım afedersiniz.

Ve böyle müzik delisi bir insan ne tek kelime gitar çalar, ne de ortaöğretim hayatında flüt ile düzgün bir solo atmıştır. Öyle de şeyler. Ha bu arada bedava olarak gelen kombine Rock N Coke biletimi de “gitmiyorum, gidemiyorum” diyerek geri çevirmek zorunda kalmam da benim gibi bir adam için bir cezaların en büyüğü değildir de nedir. Kahrolsun kapitalizmin çarkları! Cumartesi ve pazar günü çalışacak olmam ve 1 ay sonra izin kullanacağımdan ekstra izin alamam sorunsalı yüzünden bir pırodici bir razorlight bir nayn inç nails dinleyememek reva mıdır, yanacaksınız patronlar, hepiniz yanacaksınız lan.

Benim gibi arşiv meraklısı bir insansanız ve ulan ucu kaçtı bunların, isimleri düzenlemek gerek, bir liste tutmak gerek falan şeklinde fikriniz varsa ama henüz bir şey yapmamışsanız,

Collectorz.com Mp3 Collector Pro ya da film, dizi arşivi kasıyorsanız Personal Video Database Movies’i bir yerlerden edinebilirsiniz. Arşivinizdeki filmer için Imdb’den takır takır filmlerin içeriğini, afişini, oyuncu listesi vs detayları masaüzerinde bulabilmek falan bunlar güzel şeyler.

Hm başka ne diyecektim, hah, beemp3.com bu siteyi henüz bilmiyorsanız geç olmadan sömürün derim, arayıp bulamadığınız nice şarkıyı bulmaya yardım eden acil durumlarda can kurtarıcı bir site, kim nasıl yapıyorsa gözlerinden öperim.

Demek ki neymiş;
http://www.slsknet.org/
http://beemp3.com/

Yiyakşamlar efendim.

Reklamlar

Tartışma

One thought on “Müzik! Daha fazla müzik!

  1. Müziği sıvılaştırıp damardan alman lazım, dil altı hapı da yapılabilir. Tam yazını okurken paticik forum neymiş diye bi girdim, wow’du bilmemneydi, nereden geldim ben buraya çıkamıyorummm oldum, aklıma geldi sonra yazını okuyordum hahaha:D.
    For the Alliance!

    Posted by Loreathan | 17/07/2009, 5:54 am

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: