//
you're reading...
AFDSSAD

Baslık atamadım

Bir defaya mahsus olmak uzere sizleri turkce karakterlerden arindirilmis bir blog yazisi ile selamliyorum yurttaslarim. Yapacak hicbir isin olmadigi bir sali gununde is yerinden blog yazacak kadar bos ve umarsiz bir insanim an itibariyle. F klavyede yazmanin ise beni 40 yas yaslandirdigini bildigimden hic oyle bir ise girismedim ve klavyeyi ingilizceye cevirip macintosh ile aramda dogacak yersiz surtusmleri onlemis oldum.

Malum Eylul ayinin götüm götüm gelip yanastigi gecen haftanin da sonlanmasiyla istemeye istemeye de olsa sonbahar sezonunun acilisini yaptik. Hatta bu gunlerde tum yurtta onumuzdeki son baharin genel havasi ile ilgili bir fragman, bir tutorial olsun diye yer yer yagmur da programimiza serpistirilmis durumda. Film izleyip, oyun oynamaya doyacagimiz onumuzdeki yaklasik 6 aylik periyod icerisinde merak ile bekledigim filmleri zaten bir onceki yazida yazdigimden tekrardan hic o konuya donmuyorum, neden doneyim ki ? Oyun didin. dediginizi duyar gibiyim. Oyunla mi dogdunuz! Hayat oyun degil dostum! (Fark ettiyseniz gecistiriyorum) Ne bileyim ben siz oyun oynayan insanlar misiniz, ne seversiniz ne sevmezsiniz ne tavsiye edicem size ben ? Sirf para kazanmak icin fikrini sordugunuzda “aa o mu o x super abi” diyen adam mi olayim yavrum? Ne var yani cumlenin buraya gelecegini nerden bileyim. Arastirmadim ne oyun cikacak yakinda diye ne var yani, evet olabilir. Zaten Diablo III ne zaman gelecek belli degil. SC 2 2012 Kasim’da geliyor 3 sene var yani adeta saka gibi sinirimi bozdular. Lan 5-6 senede bir oyun mu yapilir lan bizi mi yeyonuz ? Var ya bunlar “yarin calisiriz abi, obur gun baslayalim abi haftasonu acayip guzel olacakmis disari cikariz ehe..” diye diye daha dune kadar oyunu yapmaya baslamadi bence. Ulan kunil misiniz lan siz yer mi anadolu cocugu, o oyunu haftasonuna masamda istiyorum……bak hala!!

Bir de yerel radyolarin reklamlarinda sese eko verme hadisesinin hala devam etmesi ?

-Ekol Kundura’da sonbahar firsatlarina cok sasiracaksiniz.. sonbahar firsatlarina cok sasiracaksiniz.. cok sasiracaksiniz…..
Erkek, bayan, cocuk ve okul ayakkabilari kredi kartina tam 10 taksit..tam 10 taksit..

*fondaki kotu muzik* Ekol Kundura Hosnudiye Caddesi No 14’de, Telefon 903 34 90…*fondaki cok kotu muzik*

Neden ulan! Neden hala yanki yapiyorsun neden bıkmıyorsun, bizim bilmedigimiz bir bilgiyi mi sakliyorsun, uzaydan geri seken ses dalgalarini kullanan ve insanin zihnine kazinan cok ote bir teknolojinin sahibi misin sen yerel?! Neden baska hicbir memlekette, hicbir sektorde esine rastlanmayan sese eko verme teknigini, bilim kurgu seviyesine geldigimiz su yilda bile boylesine coskuyla kullaniyorsunuz yereller, yerel radyolar neden yapiyorsunuz bunu, hic mi sevmiyorsunuz moderni, canina yandiklarim soyleyin nedeeeggn…

10+ yildan sonra gunes gozlugu aldim. Kendi icimde gunes basta olmak uzere tum gunes sistemine karsi verdigim onurlu ve cefakar mucadelem bugun yenilgi ile sonuclandi. Alnin kirisir dediler dinlemedim. tak bak rahat edersin dediler dinlemedim, ultra dediler viyole dediler donup bakmadim bile. Lakin bugun kendi rizamla bir gunes gozlugune nakit para verdim. Aslinda 25 yil gunde ortalam 10+ saat bilgisayar basinda olmamin bana hediyesi olan 1 derece miyop olan gozlerime gozluk bakmak icin gittigim gozlukcude 4 gozler alemine dalip cikacagimi dusunurken, kendimi ajan gibi bulmam cok kisa surdu. Merhaba 4 gozler araniza hos geldim. Ha gerci ben sadece evde ve is yerinde(benim bulundugum studyo katinda baskasi olmadigindan) yani beni kimsenin goremeyecegi zaman dilimlerinde takacak olsamda artik sizi daha iyi anliyorum 4 gozler, ehi.

Ayrica her yagmur yagacaginda benim bir yerlerim agriyacaksa bunun altinda baska bir is ararim. Kizdirmayin lan beni. Hadi bakalim 4 gözümü de alayip gideyim burdan, çav.

Tartışma

3 thoughts on “Baslık atamadım

  1. Fallout 3 oynasın herkeşler, bitirip doyamayıp ek paketleri oynasınlar, sonbaharda post apocalyptic oyun iyi gider.

    Posted by Loreathan | 09/09/2009, 1:03 pm
  2. süper ya

    Posted by para kazan | 13/09/2009, 11:14 pm
  3. bencede super

    Posted by para kazan | 18/09/2009, 4:44 am

Bir Cevap Yazın

