//
you're reading...
Uncategorized

Bir noktaya barnak basmak isterim

Melebalar efendim. Nassiniz iyisiniz vs vs. diyip hizlica yaziya girmek istiyorum. Ne yani coluk cocugun da mi hatrini sorayim nedir, kisa mi geldi giris, neden bakiyorsun oyle? Ha ayrica bir onceki yazimda bir laf etmistim, turkce klavyesiz yaziyorum “bu sefere mahsus” diyerek. Gordunuz ki yalan cikti, sozumun eri olamadim. Olamadim da keyfime mi olamadim, ben istemez miyim turkcemin nadide harflerini kullanayim ama yok iste F klavye ile yazmaya calismak deveyi sirikla atlamaya sokmak gibi geliyor. Sirf suraya 2 kelam edecem diye de gidip 1 saat klavyede tuslarin yerini arayacak degilim kusura bakmayin!

Efendim parmak istedigim nokta su, simdi malumunuz artik facebook adeta youtube basta olmak uzere video paylasim sitelerinin bir yan sanayisi, ne bileyim bir frencayzing almis subesi gibi oldu. Durmadan paylasim, durmadan begeniler yapilan videolar anasayfadan niagara gibi akip gidiyor. Eyvallah iyi vakit gecirtiyor falan buna cok bir itirazim yok, istemezsem kapatirim zaten. Lakin benim isyanim sunadir, ehem… ULAAN!.. Ya siz niye videonun adina ya da aciklamasina o videoda ne varsa birebir yaziyorsunuz lan. Sapik misiniz?! Tv’de osuran kiz (Cok komik!!!)

Naaptin simdi sen, bire çaşıt zaten video 24 saniye, kisaca bir olay yasanacak ve bitecek. E sen gelip supriz olarak videoda gerceklesek olayi soyledikten sonra ben onu neden izleyeyim. Nerde kaldi suprizi, neye sasiricam ben? Sen denyo musun? Niye boyle yapiyorsun. Al iste kacti. O videonun gazi kacan koladan bir farki kalmiyor o noktadan sonra. Hatta bokunu cikarip yan taraftaki aciklama kisminda misal 3 dakikalik bir videonun tum detaylarina girmeye calisan var. Lan essek! Sen anladin, izledin gordun sasirdin. Sirf sen bizden once sasirdin diye biz neden sasiramiyoruz, sen kunil misin. Seni doverim! Ha seyi unuttum bak, videolarin isminin yaninda parantez icinde (Cok Komik!!!)  (Gulmek garanti!!)  (Super)  diye notlar koyuyorlar ya hatta (Listendeki herkesle paylas!) falan diye cosuyorlar. Biladerim, evladim, sen misin bir videonun komiklik olceri? Standart sen misin, taban ve tavan fiyatlari sen mi ayarliyorsun bu ulkede? Sen cok begendin diye niye cok komik oluyor? Niye bu kadar guveniyorsun yavrum kendine? Gulmek garanti? E gulmedim nolacak simdi? Hesap mi verdireyim yavrum, AIHM’e mi basvurayim cocugum? Yapmayin bunu, uzuyorsunuz.

Evet seyirciler cok sinirleniyorum bu adamlara, siz de sinirlenin, dunya uzerinden silelim bunlari, valla diyorum.

Ayrica her avrupa vatandasinin birbirini kayirip sonra esitlik tribine girmesine hastayim. Neye istinaden mi? Dun oynanan Turkiye – Yunanistan basketbol macinda 24 saniye doluyor, dolduktan sonra faul oluyor, yunanistan gidiyor bagiriyor cagiriyor ve zaman bitmesine ragmen 4 saniye veriyorlar ve kenardan topu oyuna sokup 3’luk atiyor adamlar ve kazaniyorlar. Boyle skandal olmaz olsun. Bu kadar kaypaklik nedir yahu, butun greekler usustu basina hakemlerin, bizimkilere bakiyorsun oyle kos kos oturuyorlar o da baska bir sacmalik. Ayrica Hido sen ne ise yararsin ya? Bi defol git, turnuva boyunca heralde 6-7 sayi ortalamasiyla oynayan NBA yildizi? WTF? Bencillikten sayilari kacirmalar, onunde duran potaya bir 2 sayilik atmaktan aciz adami butun turnuva oynattilar ya. Kimsin sen Jordan misin, neyine oynatiyorlar bu adami. Kotyuse kotudur. Sakatsa sakattir oynayamiyacaktir baskasini oynatirsin. Toronto su maclari izledikten sonra haziktir lan bu oyuncuyu mu aldik diye panik yasamisir eminim. Ayrica %50 nin altinda serbest atis orani olan baska takim var mi su turnuvada merak ediyorum. Sagda solda gezeceginize gidin calisin ya, sacma yani. sacma.

Yazima burda son veriyorum, zira aciktim yemege cikicam. Hadi bakam grsrz!

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Yanıt Bırakın

