//
you're reading...
AFDSSAD, Fotoğraf, Müzik (Flüt hariç)

Unutmadan yazayım dedim…

Ya esasında öyle komiklikler, öyle güzel anektodlar geliyor da aklıma, tespitler falan yapıyorum sağda solda gezerken, not alma huyum olmadığından unutuyorum hep. Not alsam ortalama 2.76 kata kadar daha enterestant daha komik falan olurdum gibime geliyor. Evet merhabalar, aklıma bir şey gelirse unutmiyim diye açtım yazıyı. Durun şimdi elimde bir iki fotoşop işi var onları bitireyim yazmaya devam edicem.

Hm en son 24 Eylül’de yazmışım üstteki paragrafı, birazdan gelicem diyen kendime olan güvenimi kaybettim adeta.

O değil de, erkeklerin ne zaman pembe tşörtler giymeye başladığını anlamadan taşlı tşörtlerin bedenlerini ele geçirmesi ? Olmaz olsun derecesinde çok taşlı tşört giyen delikanlı, 3 ü 1 arada 10 kaplan gücünd2 yer yer 3 düğmesi açık pembe gömlekli erkekleri nasıl da çabuk kabullendin ey halk ? Kaç para yedirdiler modacılar, neler vaad ettiler de bu kadar sus pus kabullendiniz bu felaketi? Erkeği geçtim, dişi insan da bile sırıtacak kadar çok taş & pul ile süslenmiş göze, beyne zarar tşörtleri böyle çabuk kabullenmek affedilir gibi değil ? 5 yıl önce olsa giyeni gaylikle itham edecek cihandaşlarım nerelerdesiniz ? Ha banane giyen giysin, diycem ama gerçekten çevre kirliliği be yahu! Sürekli olarak insanların göbeğinin üzerinden seken güneş ışınları yüzünden kendimi arzulamadığım bir uzay filosu savaşı içerisinde hissediyorum, gerginim anlıyor musunuz!

Ayrıca sırf yalakalık yapıcam diye sevgilisinin çantasını (bildiğin bayan çantaları olandan bahsediyorum) taşıyan erkek… yardım amaçlı ve kısa süreli müdahaleleri küme dışı bırakıyorum…mümkünse görüşmeyelim.

Ekim de Zoot Woman konseri var, otto santral’de, gitsem ya?

Komün halinde fotoğraf çekmenin kime faydası var diye düşündüm geçen gün. Misal bir fotoğraf topluluğuna üye oldum bir arkadaşımdan sebep gel gelelim daha bir etkinliğine gitmiş değilim. Sanki 30 kişi gezip herkes aynı şeyi çekecekmişiz gibi geliyor, bir sağından çekecek sokağı biri solundan. Olur mu elbet fark olacaktır diyenler olacaktır. Bence olur. Benim yanıma sıkılmayayım diye bir kişi verin o bana yeter.

FAQ About Me

Yazıyorum yazıyorum cevap vermiyorsun ?

* Msnimin açık olması her dakika ona bakarak yaşadığım anlamına gelmez.

Bazı gerçekleri açıklıyorum; facebook’da girdiğiniz bir grup ile Türkiye’nin, Türkiye’yi geçtim oturduğunuz semtin ve hatta onu da daraltıyorum oturduğunuz ilçenin bile dengelerini alt üst edebileceğinize inanmaktan vazgeçmenin tam vaktidir. Anarşizim bu kadar, baş kaldırış, isyan, karşıt duruş, hak talep etmek gibi kavramların bu kadar sanallaştırılmasının ne kadar saçma olduğunu fark etme zamanı geldi de geçiyor genç insanlar.

Ernesto Che Guevara ABD’den ve Emperyalizm’den Nefret Eden 1.000.000 Kişi Bulabilirim ! grubunu kurdu.  Böyle hareket mi olur yavrum, Fidel Castro Barack Obama’yı Dürttü!  Karl Marx – Bu videoyu mutlaka listendekilerle paylaş! (Sağcıların gerçek yüzleri!!!)  Martin Luther Katolik İnançlarına Karşı Gelenler adlı gruba katıldı.

Oldu mu şimdi ? Ayak üstü becerildikten sonra Zeitgeist’i izleyerek acılarına merhem arayan pasifize bir toplumuz. Ha gerçi koy götüne 25 yıl sonra sular altındayız küresel ısınmadan mütevellit, bırakın sabahlara kadar partileyelim derim orası da ayrı, çipsler benden.

Ayşe Arman’ının yazılarını hayranlıkla okuyan var mıdır? Ya da Oray Eğin ? Oh wait…

Lost artık baymış olabilir mi, heyecanı kaçmadı mı biraz? Nerde ilk 2 sezon…

Esasında kalem kağıt taşısam aklıma gelenleri yazsam çok daha yazarım ben, dedim ya hep unutuyorum yazacaklarımı *telaşlıüzgünümsü surat*. Neyse geç oldu, ben kaçar.

Tartışma

One thought on “Unutmadan yazayım dedim…

  1. Lost heyecanı kalmamış artık bende, çıksın diye süründüğüm yeni sezonları bekleme modu yok artık.

    Taşlı tshirt dışında şu O.Ç tarzı saç nereden zuhur etti bizim ülke krolarına onu anlayamıyorum. Gören Tokio Hotel elemanı sanar. O kuruluk, o saçlar o göte oturmayan kotlar, nasıl leş new age krolar türedi anlaşılır gibi dğeil.

    Posted by Loreathan | 29/09/2009, 11:32 am

Bir Yanıt Bırakın

