//
you're reading...
AFDSSAD

Başlık kafaya giyilir

Selamlar efendim. Bir arkadaşım dedi ki; Kavimler Göçünde herkesi satıp göçmeyen bir kavim varmış.

Zamanında çok değer verdiğim, saygıdeğer insan, yüce kişilik, esprili bir beyefendi Alf ile ilgili bir atılım yapmaya kalkışmıştım. Toplumda destek aradım, hatta metin de şöyleydi;

Alf’i Sevenler ve Özleyenler Derneği yeni üyelerini arıyor!  -Sanki hiç üyesi varmış gibi aramak-

An itibariyle kurulmuş ve üye sayısını rekor sayıda arttırmış(kuyruklu, püsküllü, yaldızlı yalan),  gelecek yüzyıla damgasını vuracak bir sivil oluşumdur(eli kulağında vurdu vuracak! valla…). Esas itibariyle Alf’i genç kuşaklara tanıtmak, reyting kaygısı olmaksızın her daim Alf izlemeye hazır, hatalarıyla doğrularıyla Alf’in izinden gidecek bilinçli ve samimi bir kuşak oluşturmayı hedefleyen dev bir yapıyız.  İçtiğimiz sütü burnumuzdan çıkarmaktan kaçınmayacak, kedileri tüm içtenliğimizle yiyecek ve bunu yeni nesillere aktaracağız. MSN yoluyla üye alımına devam eden ASÖD’e katılmak için kişisel iletinize Alf’i Sevenler ve Özleyenler Derneği – ASÖD yazabilir ve yeni üyeler arayarak bu dev oluşuma katkıda bulunup tarihe bir not düşebilirsiniz. (7 kişiyi geçemediğimiz gerçeği yüreğimde saklıdır)

Çay harareti alır… Diyorlar, beni terletiyorlar, sonra terim geçince kendimi serinlemiş gibi hissediyorum ama nedir bu bir kandırmaca mı. Bennen oyun oynamayın lan, gelin 2 üfleyin yanlarıma yanlarıma da gerçekçi olalım.

Cips bittikten sonra parmağını yalamayan kişi o cipse hak ettiği değeri vermiyor demektir. Bu da tarihe böyle geçsin. Aynı şeyi Haylayf’ını çaya bandırmayan adam için de söylerim.

-“Pınar tonight we dine in heelll!”
+Pe..pee.kii ben hemen giyiniyim aşkısı kızma..

Bir sinek tarafından uyandırıldığımda benim için bir başlangıç, onun için bir sondur. Aman diyim.

Bence King Kong’un ufaklığı da bir nebze büyüktür.

Moby, Pearl Jam, Muse, Basement Jaxx yeni albüm çıkardı. Arctic Monkeys de çıkaracakmış. Ama bence Florence + Machine’den Lungs albümünü edinin. Rabbit Heart adlı parça mükenbel olmuş.

İyi huylu, tatlı dilli, kafa dengi sevgili.  Bu cümle hakkında bulana veya getirene tam 100 bin lira veriyorum demişim zamanında. Vakit geldi, nakit yok. 3’ün 5’in hesabını yapmayın rica ediyorum.

Bu gecelik de bu kadar.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

