//
you're reading...
AFDSSAD, Müzik (Flüt hariç)

Her yazıda bir başlık bulmaya çalışma mevzusu canımı sıkar oldu.

Merhaba, merhabadan öteye bir ilişkimiz yokmuş gibime geliyor bazen okuyucu. Alınıyorum ister istemez. Beğeniyoruz diyorsunuz, gelip bir yorum yazmıyorsunuz yazılara.  Bakın benim gibi değerler kolay yetişmiyor bugün. Destek olacaksınız ki, benim götüm kalkacak, daha da gazlanacam, bilim için, kültür için daha faydalı eserlere imza atıcam. Bir Orphan Pamuk gibi nobel milyorderi olacam ama ondan daha delikanlı bir insan olup, aldığım parayla sizi kebapçıya da götürecem. Beni daha da çok seveceksiniz falan filan, süreç bu kadar basit. Hadi bakayım.

Bu arada Facebook, Myspace gibi sitelerdeki “Tanıyor olabileceğiniz kişiler” listesinde yazılan isimlerin hiç birini tanımıyor oluşum ?

Pazar gecesi Sipru vasıtasıyla,  Sevilla – Real Madrid maçını izlerken, şöyle bir sözle ekranları başındaki 3-5lerce kişi gibi ben de irkildim… Duymayanlar için Murat Kosova’dan geliyor; “Sevilla, Real Madrid’e Saylonluların Galacticaya saldırdığı gibi saldırıyor.” Oeahaeh

“Ekleme için saol.bi rocker olarak oktavın hoşuma gitti.kız ardaşımla dinleyebileceğim melodiler.” böyle bir yorum okudum, hemen hemen ağlamak üzereyim..

Sürekli ağlayan çocuk sana soruyorum, neden sürekli benimle aynı vagona biniyorsun. Vagonu da geçtim önüme, olmadı yanıma, en kötü arkama oturuyorsun. Oturuyorsun anlıyorum neden ağlıyorsun? Ağlamanı da geçtim neden süreklilik arz ediyorsun! Eller çektirmedi bana çektirdiğin kadar. Toplu taşımaya olan inancımı öldürdün çocuk. Anlıyor musun ulan, göt 😦
Bence herkesin kütüphanesinde en az 1 adet hiç okumadığı kitabı vardır.  Valla, iyi bakın, bence var.

Uykuluk müzik diye bir tür varsa bunun temel taşı Audrey olmalıdır. Ha nerden edinirsiniz bilmem, ben tavsiyemi yaparım kaçarım.

Bence twitter blog değil, online kısa mesaj. Varolmak için çok konuşmak durumunda kalıyorsunuz falan. Sürekli linkler uçuşuyor. Ben derdimi anlatamadıktan sonra öyle mini blogmuş falan. Kandırışmalayım birbirimizi.

Neyse yazı burda biter, zira tatlı yedim ama suyum bitti mutfağa gitmem lazım. Hadi KenDinİze Choq İyİ B@qIn Okk€Y???  (dipnot: cidden böyle yazan tipler görürseniz dövün onları olur mu)

Si yu!

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Yanıt Bırakın

