//
you're reading...
Uncategorized

Gündemli yazıyla karışık komiklik

Kocası Ashton Kutcher ile birlikte yaşlı başlı, yaralı filleri okşayan, onlara sevgi fışkırtan bir Demi Moore gördüm geçen twitter’da, lakin esas gözüme takılan sayın Demi’nin kol kasları oldu. Beni döver gibi gelince x e basıp kapadım sayfayı.

Eskişehir’e de acilen İstanbul’da olduğu gibi düzgün bir pilavcı açılsın, ben düzgün pilav yapan yer yok demiyorum, alkol sonrası ileri düzey saatlerde açık pilav dünyaları, pilav gezegenleri, pilav fabrikaları olsun istiyorum. 7/24/365 tantuni yiyerek bir yere varamayacağımızın farkındayım. Ha pilavı yaparsın ama Eker ayran satmazsan işte o zaman bozuşuruz pilavcı, hemen bozuşuruz.

IMF toplantısı boyunca, Youtube yasağının sadece kongre vadisinde kaldırılmasına ne demeli? 2000 tane gavura rezilliği çaktırmıycaz diye kendini tüm halkına madara edip, küfür yiyen ülkedaşım yöneticelere selam ederim. Ha bu arada Avaz Avaz dergisi IMF ile ilgili olarak bir soundtrack hazırlamış ki güle yazıyor insan;

IMF’ye karışık kaset

A Yüzü

1. Belle And Sebastian- White Collar Boy
2. Pet Shop Boys- Opportunities(Let’s Make Lots Of Money)
3. Lady Gaga- Beautiful, Dirty, Rich
4. Britney Spears- Oops!… I Did It Again
5. Snoop Dogg- Drop It’s Like It’s Hot
6. Jamiroquai- Virtual Insanity
7. Dire Straits- Private Investigations
8. The Cure- A Short Term Effect

Bonus: Foo Fighters- The Pretender

B Yüzü


1. Madonna- Don’t Cry For Me Argentina
2. Temple Of The Dog- Hunger Strike
3. A Perfect Circle- Weak And Powerless
4. Peeping Tom- We’re Not Alone
5. Lily Allen- The Fear
6. NIN- Capital G
7. Radiohead- You And Whose Army?
8. Jay Z- Public Service Announcement

Çok net söylüyorum Fatih Terim ortalama bir PES ya da Championship Manager oyuncusundan daha fazla futbol bilgisine sahip değil. Vardıysa da unuttu gitti zahir. Böyle rezil bir yönetim, böyle aciz, böyle kişisel egolarıyla şişmiş bir insan olmaz olsun. Ha Fatih Tekke nerde Gökdeniz nerde, bu Ceyhun neden yastığın altından çıkartıldı falan, yazsan 10bin satır yazarsın yanlışlarını. Rıdvan ne diyor, bir takım olsun ki hiç bir sistemi olmasın, var mı böyle bir şey diyor? Faroe Adaları’nın bile bir sistemi olduğuna adım gibi eminim. Yenersin yenilirsin ayrı ama maç bitince bilirsin, “hücum futbolu oynadık ama belimize doladılar lan hacı, ehheh” dersin.  Bizim “gaza geldim yaradana sığınıp deli dana gibi koşuyorum ve inşallah gol olcek bu sefer ehee” diye bir taktiğimiz var sadece. E bu bir taktik midir dersen, yersen? derim.

Kızım olsa adını Yolanda koymam ama erkek olursa Joshua koyabilirim.

Ders esnasında sınıftan zengin kalkışı yaparak çıkmak diye bir şey olsa;

-haadi hocaam eyvallah, yine geliriz sonra..
+hö ne? napıyorsunuz evladım, o oturun yerinize zibidiler!
-tamam hocam geliriz yine, kaçalım biz ufaktan, hadi eyvallah…

Bu tarz bir şey denebilir. Ha dersten çakınca gelip kapıma dayanmayın, ben farz-ı misal olaraktan.

Bence “tanıdık vasıtası” her iki anlamda da en çok kullanılan araçlar sınıfına girer.

Bu yazı da burda bitter çikolat.

Tartışma

4 thoughts on “Gündemli yazıyla karışık komiklik

  1. en kısa zamanda ben de demi moore kadar kaslı başlı olacam ona göre…
    aslanım herşeyi devletten beklemeyeceksin eğer bi pilavcı istiyosan tüm girişimciliğinle kolları sıvayacaksın…yok sa ben mi sıvasam…
    eğlenmeye devam…

    Posted by sedanur özlem | 11/10/2009, 5:02 pm
  2. Yaklaşık 2 haftadır Eskişehirdeydim. Ne de olsa uzun yıllar geçirdiğim bir şehir. Hallerin oradaki Shell’in yan sokağında güzide bir pilavcı var. Hoş zaten biliyorsundur ama Eker ayran yok sanırım. =)

    Posted by buzcevheri | 11/10/2009, 6:37 pm
  3. evet o pilavcıyı biliyorum ama bir de burda konum önemli, eğlence sonrası yakın olacak, bir de böyle rexx’in karşısındaki yerde ki gibi çok çeşit olacak bunlar önemli 🙂

    Posted by aente | 11/10/2009, 7:25 pm
  4. Bosna Hersek’in teknik direktörü aylık 5000Euro alıyormuş, Fatih Terim ise 135.000Euro. Bosna Hersek dünya kupasında kapışırken biz dünya kupası görmek için bir 4 sene daha bekleyeceğiz.

    Posted by Loreathan | 12/10/2009, 10:05 am

Bir Yanıt Bırakın

