//
you're reading...
AFDSSAD, Müzik (Flüt hariç)

Anti Klişe Timi, YAKALA!

Misal bir amerikanlı ekşın filmindeyiz, kanlar oluk oluk akıyor, her yer patlıyor, patlamayan yerlere de patlayıcılar döşeniyor o derece.. peki ne oluyor, 911 in aranması gerekiyor ancak biri çıkıpta “call 911” demeden kimse 911 i aramıyor. Bu durumda ne olur ?
anti

Misal yine bir amarigan filmindesiniz, öndeki arabayı falan takip ediyorsunuz araba durdu ineceksiniz bozuk para aramadığınız gibi paranin üstünü de almazsınız,taksimetre ne yazıyorsa cepte hazırdır. Bu durumda ne olur ?
anti

Dünyalar kadar atış eğitimi almış, almanyadaki halasını bile kaşının ortasından vurabilecek olan polis memurları mümkün değil kaçan arabayı & adamı vuramazlar. Bu durumda ne olur ?
anti

Yaşanması en zor olan yer Kalahari Çölü olduğunu söylemişlerdi bir kez, burda çok mu kolay sanıyor o çöllüler, sorarım onlara…

Ha bir de acaba Çin’de tenha yer diye bir şey var mıdır ?

Ya da “Asıl Adam”ımızın mutlaka ve mutlaka intikam alması gerekmediği bir film var mıdır ?

Eyfel kulesine gidip önünde çektirdiği fotoyu facebook’a koymayan var mıdır ? Varsa alkış alır mı.

Mac kullananların kendini çok farklı ve en mükemmel teknolojiye haiz sanması…

Fotoğraf makinesiyle kendini aynadan çekip avatar yapanlardan bahsetmiyorum bile. Bahsetmiycem evet.. Karizmatik olan siz misiniz makine mi ? Yo hayır onlardan bahsetmiycem bile, eminim bir kuraklık ya da meteor çarpmasıyla türleri yok olacak.

X’ten nefret eden 1milyon kişi bulabilirim. Bulabilirsin de onlarla bir şey yapabilir misin peki ?

“aksiyon filmlerinde şimdi siktim ananı bakışı” ahaha ben demiyorum ek$i’de gördüm, güzel klişedir.

Facianın eşiğinden dönülmeyen bir haber bülteni görmedim, duymadım.

Al da at dercesine bir pas-ların bazen atılamadığını görüyoruz, üzülüyoruz tabi… Ha bir de topun ağlarla buluşması vardır ki, ya kimle buluşacağdı, senne mi buluşacağıdı demek isterim bu sözü duydukça…

Saw’ın 6.sı da çıktı ya ben daha bir şey demiyorum.

http://www.imdb.com/title/tt0386117/ – Daha önceki yazılarımdan birinde aha da merakla beklenesi diye uyardığım film Where the Wild Things Are cidden yardırıyor sanırsam..

Boyzone diye bir grubun varlığından daha acısı Greatest Hits diye bir albümlerinin çıkması mıdır, kararsızım.

Shakira’yı şakir ağa diye telaffuz etmekten belki de hiç sıkılmıycam, bu da benim klişem olsun.

Jack Johnson konser kayıtlarından derleme En Concert diye bir albüm çıkarırken aynı gün yani cuma günü, Morrisey Swords adında 18 parçalık yeni bir albüm çıkardı. Ha bir de Within Temptation Utopia isimli bir single çıkarmış. Fazla bilgi göz çıkarmaz.

Ve son kez hepimiz için gelsin;

anti

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

