//
you're reading...
AFDSSAD, Müzik (Flüt hariç), Sinema

Nolüyür? Noolmüyür ki…

Abramoviç beylerin yemek ücreti 47 bin Dolar’ın Türk Lira’sına çevirilmesinden hemen ardından önce kaç fakirin doyuralabileceği sonrada neler alınabileceği, ortalama kaç asgari maaşa denk geldiği falan hesaplanıyor ya, sanıyorsam biz ırk olarak bunu otomatik olarak çarpıp bölen bir yazılıma sahibiz. Bir meblağa ortalama bir maaşın üzerine çıkıversin, hemen otomatik olarak alınabilecekler listesini tek tuşla çıkarıyoruz, bence daha da teknolojimiz yok diye yerinmeyelim derim.

Koray Candemir ile Serkan Çeliköz’ün Kargo’dan ayrılıp kurduğu grubun adı maSKkott olmuş lakin bence olmamış o isim, çiğ ve teenage kokuyor ne bileyim.

“Seni tenhaya çekip gülünü koklamalı” diye bir şarkı sözünün olduğu bir dünyada yaşıyoruz, hem varoş, hem romantik hem de tecavüzkar bir şarkıymışçasına.

Saatler 1 saat geri alınınca “Oh oh, 1 saat fazla uyıycaz” yorumunu her sene yapmaktan gocunmayan insan saatler ileri alınınca elbette ki az uyuduğuna üzülecektir, mantık o mantık çünkü ve yine aynı kişiyi takip edin göreceksiniz ki 31 Aralık günü size seneye görüşürüz esprisini ilk defa o bulmuş gibi şen bir edayla söylecektir. Biliyorum yüzümü kara çıkarmayacaksın “o insan”, sana güvenim tam.

Pazar gecesi olsa gerek, kısa süreli televizyon izleyişlerimden birini yapıyorum, Fatih gibi Altaylı gibi birine konuk olan yaşlı başlı, hatta kelli ve felli bir amca var anlatıyor falan haliyle, dedi ki, 365 gün için 365 adet takım elbise diktiren bir Rus varmış. Adeta hayretimle bakızlarken, şaşkınla sürüklenirken o adamın benim üstümü değiştirdiğimden fazla takım elbise değiştirdiğini fark ettim. Hayatımı böyle derinden sarsacaksa varsın Tv de yasaklansın!..

Vedat Özdemiroğlu’na çağrım azalarak bitsine alternatif olarak, hızlanarak bitsin, zira bazı şeylere akselerasyon lazım.

Megadeath yeni albüm çıkarmış. Bilgi olaraktan.

Bence Salma Hayek oyuncuysa Penelope Cruz daha bir oyuncudur. Düz mantık iyidir.

Yarratıcı; bunlar

Tarsem Singh’in 18 farklı ülkede, 26 farklı gerçek mekanda çekimlerini gerçekleştirdiği The Fall’da hiç özel efekt kullanılmadığını öğrendim. Filme zaten görselliği kadar farklı hikaye anlatış tarzı ve süper bıdık Catinca Untaru yüzünden hayranken daha da coştum. Yönetmenin titizliğinden mütevellit filnin çekim ve post-prodüksiyon aşaması 4 yıl sürmüş, emeğine gurban.  Yönetmen abimiz War of Gods isimli bir filme de 2010 yılı içinde imza atacakmış diye bir beklenti var ki, bilmem heyecan mı yapayım…

Hala duymamış, kullanmamış birisi varsa, tüm masum ve güzel insanlar için gelsin;  makat, harbi diyorum lan girin bi.

İddia ediyorum KoYu EskişehirSporLu 1,000 kişi buLabilirim !  nasıl da hedefini küçük tutan, haddini bilen sevimli bir grupsun sen ahahaha…

Facebook kime mesaj atacağımı, kimi dürteceğimi senden mi öğrenecem lan, ağzını yumruk içinde bırakırım senin! Sürekli olarak bana sağ yandan yanaşıp yanaşıp, “Onu dürt!” diyorsun ve dediğin adam bizim bölüm başkanımız oluyor, yerse sen bızzıklasana ? Hani ya ?!

Görünmez adam;  havalı, iyi mayışlı, manitalı ise Görükmez adam; sinsi gibi, nadir gibi, Görüşmez adam ise toplumdan soyutlanmış gibi, huysuz ihtiyar gibi olabilir…

İyi geceler.

Tartışma

One thought on “Nolüyür? Noolmüyür ki…

  1. Doz aşımı endüstriyel tasarım aldım resmen. Çok güzeller. The fall hastasıyımdır ben de.. (devirdim)

    Posted by buzcevheri | 02/11/2009, 10:41 pm

Bir Cevap Yazın

