//
you're reading...
AFDSSAD, Müzik (Flüt hariç), Sinema

Arif Sağ meme yapmış yaz mı gelecek…

Tumblr’da like ve reblog sayıları hop hop oynuyor arkadaş. Bugüne kadar onlarcasının bir çırpıda yok olduğuna şahit oldum, hala da oluyorum. Bunun muadili sıkıntı Twitter’da da mevcut. Hem mentionlar hem de RT’ler düzgün ve istikrarlı değil. Cep telefonumdan Twitdroyd aracılığı ile takip ettiğim zaman gördüğüm mention pc’de bakarken yok ya da bir gelip bir gidiyor. Sanki aklında tutamayıp zorlayınca “haa hatırladım tamam tamam” der gibi mavi guş(Survivor Taner’in gelmesiyle sonsuza kadar yumuşayan, yamulan K harfi). Keza RT’lerde bazen göstermeme problemi çözüldü gibi olurken bu sefer RT eden insanları eksik ya da hiç göstermeme durumu gözükmeye başladı. Ha derseniz ulan olsa ne olmasa ne? Karşı da çıkmam ama sizden yana da olmam öyle kaçak kuçak takılırım. İnsanın kendisinin ne kadar beğenildiğini takip edebildiği ve egosunu poh pohlayıp iki dakikacık sanal mutluluklar ve salak tatminler yaşadığı bir anı baltalamaya hakları yok arkadaş. Şirketi satarken 40 milyar dolar istemeyi biliyorlar ama! (40 milyar dolara kaç tane x alınabileceğini ve akabinde ben de o para olsa neler alırdım diye hayıflanarak pempeli, lacili hesaplayan kafaları sayıyorum sağ baştan.)

Ayrıca yine defolu ürünler listemin tepelerinde halen Chrome ile adam gibi çalışmayı başaramayan Stumbleupon var, müdüriyet nerdeyse bulup bincem tepelerine yakındır.

Hakan Altun dinleyen adam gitsin Bayhan’la aynı eve çıksın, Tarık Mengüç’le aynı kanepede yatsın, onu dinleyen beni dinlemesin.

Yıllardır fotoğraf çekiyorum, 50.000’in üzerinde fotoğraf çektim diyen Arif Sağ’ın ne kadar iyi fotoğrafçı olduğunu anlatmak için Türkiye’nin en pahalı ekipmanları bende demesi, esasında fotoğraftan ne kadar anlamadığının açık kanıtı. Bana 50 mm f/1.2 verin dünyayı yerinden oynatayım misal. Böyle tırı vırılara gerek yok hoca, arif sağ ben selamet. (İnka, Galya, Eflak-Boğdan, Urartu ve Pers Krallığı gibi bazı medeniyetlerde, yaşlı çalışan amca, fakir sümüklü çocuk ve makro gül fotoğraflarının fotoğraftan sayılmadığını ve dünyanın en pahalı makinalarını birbirinin karbon kopyası işlerle zai etmenin ayıplandığını biliyor muydunuz?)

YÖK Başkanı Özcan, ÖSYM Başkanı Ali Demir için “Krizi kötü yönetmiş olabilir ama çok düzgün bir adam. Talebeler elini öpsünler” demiş. ABİİİ? ABİİİİİ?? ALOOO? ABİİİ? HATTA MISIN? ABİİİ? AHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA? ABİİ  ALOOOO?

Böyle bir yer var, ordan kalkan toptur; evet

Fatih Ürek’in aylarca düşünüp düşünüp bir şey bulamayıp Hayde isimli parça-türkü neyse ona klip çekmesi. Üstüne klipte karizma olayım, fiyakalı olayım diye buldukları limuzinin 90’lardan kalma olması, abi bu böyle de olmayacak, bare şunun şöförünü havalı gibi bir bayan yapalım diyerek klişe sıçmaları. Başarıszlığı yerinden çıkmayacak şekilde iyice perçinlemişler, ha benim totoş akıllılarıma.

Justin Timberland holivut sütütyolarından çıkmaz oldu ey okur. Albümden, plaktan, konserinden, düğününden, kına gecesinden aldığı paralar yetmemiş, bir de film setlerine dadandı arsız. Son olarak ‘Friends with Benefits’ diye bir filmde oynamış. Oynasın, göbek de atsın ben takmam, gidip de izlemem ama filmde Emma Stone ve Mila Kunis’i de yanına aldığı için gıcık olmasını da bilirim. İşte benim için çılgın proje budur, eğer o filmde ikisini birden öpüyorsa, işte o çıp çılgın projedir, dolu dizgin projedir.

Roger Federer; bir çöküş hikayesi. Hala Federer’ci geçinenler, Federer bitmiştir, dağılabilirsiniz.

Dişim çürüyor, su içsem çürüyor.

Çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane, diye ilk bana deselerdi, yanlış saymışsındır, bir daha say der bir efsaneyi başlamadan bitirirdim.

Nerede çatal bıçakla pizza yiyen bir burjuvasyon görsem, elinin üstüne üstüne vurmak isterim. Herkesin ortasında “şekilci ibne” demek isterim, gözlerine acısso damlatmak isterim.

Hayırlı 13. Cumalar efendim.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

