//
kütüphane

AFDSSAD

This category contains 41 posts

Tarihi hiç böyle görmediniz!

Şüphesiz ki akıllı insan her gördüğüne inanmayan, görse de inanmayan, iyice abartıp bir halta inanmamaya başlayıp karşısındakini çileden çıkartan, bazı bazı küfür de yemişliği bile olan insandır. Lakin her akıllı insan bilgiye eşit miktar ve boyda erişemediğinden zaman zaman fevkalade büyük yanılsamalara düşmektedir. Hoş, akıllı insanın da tırtı mevcuttur, yok demiyorum. Zekisiyle, aptalıyla milyarlarca insanı … Okumaya devam et

Arif Sağ meme yapmış yaz mı gelecek…

Tumblr’da like ve reblog sayıları hop hop oynuyor arkadaş. Bugüne kadar onlarcasının bir çırpıda yok olduğuna şahit oldum, hala da oluyorum. Bunun muadili sıkıntı Twitter’da da mevcut. Hem mentionlar hem de RT’ler düzgün ve istikrarlı değil. Cep telefonumdan Twitdroyd aracılığı ile takip ettiğim zaman gördüğüm mention pc’de bakarken yok ya da bir gelip bir gidiyor. Sanki … Okumaya devam et

Perşembe tarifesi

Milli gelir 10 bin doları aştı diyen Başbakanın lafından yola çıkan pek çok insan paylarını alan arkadaşlara seslenerek, “arkadaşım şimdi yavaşça o payı yere bırakıyorsun, evet…” diyor. Milli gelirin gelmesini beklemekten sıkılan ve asgari ücretle, her gün simit-ayran kombosu ile beslenip formda kalmaya alışmış bir milleti güldürecek, insanın içini ısıtacak bu tarz komiklikler zaten bize … Okumaya devam et

Alışveriş yaparken dikkat edilmesi gereken İspanyollar ve bitter çikolata sevdasının getirdikleri

Havalar diyorum, çok açtı, acayip açtı yani, artık o kadar açmaz diye bekledim ama açtı. Ben bunun açması bi yerde biter diye bekledim… Konuya her gün havanın durumundan bahseden, sanki tarlada ekili ürünü olan Trakyalı Salih Amca, Konyalı Mümtaz  gibi telaşa düşen esnaf havasıyla girmem de iyi oldu. İki gece önce yaşadığım kıtalar arası kültür … Okumaya devam et

Gündelik faydasız yaşanmışlık

Çocuğun sesi uzaktan hoş gelir. 5 metreye kadar güzel gelen çocuğun yaklaştıkça sümüklü, salyalı, durmadan soru sorabilen, gereksiz fazla enerjiye sahip, ellenmemesi gereken her şeyi elleyen, ağzına sokan, sokmazsa yere atan, yerdeyse yukarı kaldıran bir canavara dönüşmesi davulun sesi uzaktan ata sözünü haklı kılmıyorsa nedir. İnanın veletler ben de sizi sevmek istiyorum, çok çabalıyorum ama … Okumaya devam et

Nolüyür? Noolmüyür ki…

Abramoviç beylerin yemek ücreti 47 bin Dolar’ın Türk Lira’sına çevirilmesinden hemen ardından önce kaç fakirin doyuralabileceği sonrada neler alınabileceği, ortalama kaç asgari maaşa denk geldiği falan hesaplanıyor ya, sanıyorsam biz ırk olarak bunu otomatik olarak çarpıp bölen bir yazılıma sahibiz. Bir meblağa ortalama bir maaşın üzerine çıkıversin, hemen otomatik olarak alınabilecekler listesini tek tuşla çıkarıyoruz, … Okumaya devam et

Anti Klişe Timi, YAKALA!

Misal bir amerikanlı ekşın filmindeyiz, kanlar oluk oluk akıyor, her yer patlıyor, patlamayan yerlere de patlayıcılar döşeniyor o derece.. peki ne oluyor, 911 in aranması gerekiyor ancak biri çıkıpta “call 911” demeden kimse 911 i aramıyor. Bu durumda ne olur ? Misal yine bir amarigan filmindesiniz, öndeki arabayı falan takip ediyorsunuz araba durdu ineceksiniz bozuk … Okumaya devam et

Her yazıda bir başlık bulmaya çalışma mevzusu canımı sıkar oldu.

Merhaba, merhabadan öteye bir ilişkimiz yokmuş gibime geliyor bazen okuyucu. Alınıyorum ister istemez. Beğeniyoruz diyorsunuz, gelip bir yorum yazmıyorsunuz yazılara.  Bakın benim gibi değerler kolay yetişmiyor bugün. Destek olacaksınız ki, benim götüm kalkacak, daha da gazlanacam, bilim için, kültür için daha faydalı eserlere imza atıcam. Bir Orphan Pamuk gibi nobel milyorderi olacam ama ondan daha … Okumaya devam et

Başlık kafaya giyilir

Selamlar efendim. Bir arkadaşım dedi ki; Kavimler Göçünde herkesi satıp göçmeyen bir kavim varmış. Zamanında çok değer verdiğim, saygıdeğer insan, yüce kişilik, esprili bir beyefendi Alf ile ilgili bir atılım yapmaya kalkışmıştım. Toplumda destek aradım, hatta metin de şöyleydi; Alf’i Sevenler ve Özleyenler Derneği yeni üyelerini arıyor!  -Sanki hiç üyesi varmış gibi aramak- An itibariyle … Okumaya devam et

Unutmadan yazayım dedim…

Ya esasında öyle komiklikler, öyle güzel anektodlar geliyor da aklıma, tespitler falan yapıyorum sağda solda gezerken, not alma huyum olmadığından unutuyorum hep. Not alsam ortalama 2.76 kata kadar daha enterestant daha komik falan olurdum gibime geliyor. Evet merhabalar, aklıma bir şey gelirse unutmiyim diye açtım yazıyı. Durun şimdi elimde bir iki fotoşop işi var onları … Okumaya devam et